خبرگزاری کار ایران

مجیدی: امیدوارم که با این پیروزی بتوانیم دل هواداران را شاد کرده باشیم/ افتخار می‌کنم سرمربی این بازیکنان هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۳۶

سرمربی استقلال در مورد برتری مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس و مربیان محترم و بازیکنان خسته نباشید می‌‌گویم و امیدوارم که با این پیروزی بتوانیم دل هواداران را شاد کرده باشیم.

وی در مورد داوری بازی گفت:: داوری به نظرم هیچ مشکلی نداشت و فغانی خیلی خوب سوت زد.

سرمربی استقلال در رابطه با صحبت‌های اعضای تیم پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس به من ربطی ندارد ولی اگر لازم باشد طی چند روز آینده به صورت مفصل در مورد مشکلات باشگاه استقلال صحبت میکنم.

وی ادامه داد: استراتژی ما این بود که در نود دقیقه تمام کنیم ولی موقعیت هم داشتیم و میشد استفاده کنیم ولی سیستمی که داشتیم بازیکنان به نحو احسن انجام دادند و نیازی به تعویض ندیدم. ضربات پنالتی مسائلی روحی روانی خاص خودش را دارد و بازیکنانی که روحیه بالا داشتند را برای پنالتی انتخاب کردیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد دو تیم در نود دقیقه گفت: بازی دو تیم همیشه حساس است و در بازی حساس موقعیت کم پیش می آید و هر تیمی که استفاده کند برنده خواهد بود. در بازی قبلی پرسپولیس یک موقعیت نصفه و نیمه داشت و برنده شد. بازی دربی همیشه حساس است و به همین خاطر شاید بازی جذابی در نیاید.

مجیدی در ادامه گفت: به بازیکنان‌مان با تمام وجود خسته نباشید می‌گویم و واقعا افتخار می‌کنم سرمربی تیمی هستم که این بازیکنان با شرف بدون هیچ دریافتی این گونه بازی می‌کنند. هواداران واقعا قدر بدانند و این تیم اگر حفظ شود و مشکلات مدیریتی اسفناک حل شود قطعا این تیم در آسیا حرف برای گفتن خواهد داشت.

وی در پایان با خبر دادن پاداش پنجاه میلیونی به بازیکنان عنوان کرد: صد در صد این کار را انجام می‌دهم. من اعلام میکنم که در این شش بازی که برنده شدیم و یک تساوی، دوستان بسیار خوبی داشتم که به من کمک کردند و عاشق استقلال هستند و اینستاگرامی نیستند و دوست ندارند به تمرین بیایند و مطمئن باشید این پاداش را برای بازی بعدی دوبرابر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز