خبرگزاری کار ایران

چهارمین دربی کرونایی در آزادی: یحیی یا فرهاد، کدام سبقت می‌گیرند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۷۲

تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای چهارمین بازی شهرآورد در دوران شیوع کرونا آماده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ در چارچوب بازی‌های دور یک چهارم نهایی جام حذفی تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند. این چهارمین رویارویی دو تیم پرطرفدار پایتخت در دوران شیوع ویروس کروناست.

پس از اینکه همه‌گیری کووید-19 مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را تعطیل کرده بود، در شهریورماه گذشته برای اولین بار دو تیم در این دوران مقابل هم قرار گرفتند. این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد که آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی را شکست دادند و به فینال صعود کردند.

دومین رویارویی این دو تیم در زمستان گذشته از هفته هشتم مسابقات لیگ بیستم رقم خورد که این بار آبی پوشان با هدایت محمود فکری مقابل رقیب دیرینه‌شان قرار گرفتند. این مسابقه با دو گل وحید امیری و مهدی عبدی در مقابل تک گل ارسلان مطهری نزدیک به کسب سه امتیاز بود که مهدی قایدی در دقیقه 3+90 گل تساوی را به ثمر رساند و تیمش را از شکست نجات داد.

سومین مصاف سرخابی‌ها در روزهای کرونایی دو ماه پیش برگزار شد. در هفته بیست و سوم لیگ بیستم تیم پرسپولیس در حالیکه فرشاد فرجی هم با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شده بود آنها با تک گل عیسی آل کثیر این بار تیم تحت هدایت مجیدی را شکست دادند تا گل محمدی بالاخره پیروزی در دربی را برابر این سرمربی تجربه کند.

اکنون چهارمین بازی که با یک چهارم نهایی جام حذفی مصادف شده فرصتی برای گل محمدی و مجیدی است که در کسب پیروزی در دربی از یکدیگر سبقت گرفته و به آمارشان اضافه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز