خبرگزاری کار ایران

نیکخواه بهرامی: ما از دیدار برابر رقبای قدرتمندمان در المپیک استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۰۶

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: راه سختی در المپیک توکیو داریم اما از همه حریفان خود استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان و پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو در گفت گو با برنامه حالا المپیک بیان کرد: به زودی اکثر ورزشکاران با یک یا ۲ روز اختلاف به رقابت های المپیک اعزام می‌شوند.

او درباره پرچمداری خود در المپیک عنوان کرد: این اتفاق باعث افتخار من است. صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سایر مقامات ورزشی به من اعتماد کردند و امیدوارم انتخاب شایسته ای باشم.

نیکخواه بهرامی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: ۵۰ روزی است اردوی تیم ملی بسکتبال آغاز شده است و بازی‌های تدارکاتی نیز در کشورهای ژاپن و اسپانیا نیز داشته ایم. چون در مسابقات جهانی و المپیک های پیشین هم در تیم ملی حضور داشتم شرایط برگزاری مسابقات در روزهای بدون کرونا راحت‌تر از الان است چرا که با این شرایط، برگزاری مسابقات تدارکاتی فشرده کار سختی است.

او افزود: در هر صورت تمرینات خوبی انجام داده ایم. گروه سختی داریم اما از حریفان استقبال می‌کنیم چون ۱۲ تیم برتر جهان در المپیک حضور دارند‌.

کاپیتان تیم‌ ملی در مورد نتایج ضعیف ایران در این دیدارهای تدارکاتی عنوان کرد: در دیدارهای تدارکاتی برنامه های مختلف مدنظر کادر فنی تیم‌ ملی بود و فارغ از نتیجه سعی کردیم تاکتیک های مختلف را پیاده کنیم که از دید ما خوب بود. باتوجه به همگروهی با آمریکا نیاز داشتیم بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم. امیدوارم در مدت زمان کوتاه برای المپیک آماده شویم‌. برابر ژاپن اهداف زیادی داشتیم و به نتیجه فکر نمی کردیم و اولویت مان چیز دیگری بود. اسپانیا دیگر حریفان هم قهرمان جهان است و نمی توان امکانات ضعیف خودمان را با این تیم مقایسه کنیم.

نیکخواه بهرامی گفت: باید از چنین بازی بزرگی استقبال کنیم تا نقاط ضعفمان مشخص شود. نقاط ضعف در این بازی ها است که توسط کادر فنی روشن می شوند. توقع برای برد مقابل اسپانیا یکی از قوی ترین تیم های دنیا دشوار بوده اما بازی برابر این تیم ها کمک کننده است.

او درباره دیدار برابر فرانسه، آمریکا و جمهوری چک در المپیک بیان کرد: جمهوری چک هفته گذشته سهمیه المپیک خود را قطعی و یونان را حذف کرد که نشان از آمادگی این تیم دارد و بازیکنان شناخته شده ای دارد که اکثریت در لیگ بسکتبال NBA بازی می کنند. درباره آمریکا نمی‌توان صحبت کرد و بازیکنان حرفه ای این تیم بسیار قوی در این رقابت ها هستند و باتمام قوا شرکت می کنند. فرانسه هم جزو قطب های بسکتبال دنیا است و بازیکنان سرآمدی دارد. از بازی برابر این تیم ها با وجود دشواری استقبال می کنیم.

او گفت: از مردم می خواهم ما را دعا کنند و انرژی مثبت خود را به سوی ما روانه کنند.

برنامه حالا المپیک تا المپیک توکیو از ساعت ۲۰ به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز