خبرگزاری کار ایران

نکونام: دیدار فردا سخت و سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۱۹

تیم فولاد خوزستان فردا در چارچوب جام حذفی به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی فولاد در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ابتدا باید درگذشت پیشکسوت فوتبال خوزستان آقای فرتوت اهوازی را به جامعه بزرگ فوتبال خوزستان و خانواده محترم مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند به خانواده و بازماندگان صبر بدهد.

سرمربی فولاد در خصوص دیدار فردا مقابل تیم سپاهان نیز گفت: به هرحال می‌دانیم سپاهان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است، همیشه جایگاه این تیم بالای جدول بوده، برای کسب جام می‌جنگد و مدعی قهرمانی است. سپاهان همیشه سعی می‌کند بهترین بازیکنان را داشته باشد و ساختار و شکل باشگاهی آن‌ها واقعا فوق‌العاده است و به این مجموعه تبریک می‌گویم. امیدوارم که فردا برابر این تیم خوب و باکیفیت بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ما با سپاهان در لیگ هم بازی کرده‌ایم، دیدار سخت و سنگینی بود. مثل تمامی مسابقات، بازیکنان ما می‌دانند که تمرکز ما بر فوتبال خودمان است. می‌دانیم فردا بازی سخت و سنگین دیگری برای ما برابر تیم خوب سپاهان است و خوشحالیم از اینکه با چنین تیمی بازی خواهیم کرد، امیدواریم که بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه بدهیم و ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.

سرمربی فولاد در انتها گفت: دیدار فردا حذفی است، قطعا شرایط مسابقات حذفی با لیگ فرق می‌کند و شرایط برای هر دو تیم متفاوت است. تمام تمرکز تیم ما و بازیکنان روی این است که بهترین عملکرد را مثل تمام مسابقات داشته باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت برسیم در برابر تیم خوب سپاهان که کیفیت شان را در لیگ و جام حذفی نشان داده‌اند و در پایان امیدوارم که بازیکنان ما با تمام تمرکز وارد زمین شوند که ان‌شاءالله بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز