خبرگزاری کار ایران

عزیزی‌خادم: قدم به قدم افراد کارآمد جذب خواهند شد/ دنبال تغییر در بدنه مدیریتی فدراسیون هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۱۱

رییس فدراسیون فوتبال در نشست خود با سرپرست جدید دبیرکلی تاکید کرد که ایجاد تغییر نسل در مدیران فوتبال کشور از اهداف فدراسیون است.

به گزارش ایلنا، در نشستی که امروز میان شهاب‌الدین عزیزی خادم و حسن کامرانی‌فر برگزار شد، علاوه بر اهدای حکم سرپرست دبیرکلی از سوی رییس فدراسیون به کامرانی‌فر، عزیزی خادم به نکاتی اشاره کرد.

وی در این نشست گفت: رفتار فدراسیون باید مبتنی بر کارآمدی باشد. اولین گام نیز پرهیز از ناکارآمدی است و قدم به قدم افراد کارآمد در بدنه فوتبال جذب خواهند شد.

رییس فدراسیون افزود: به دنبال تغییر در بدنه مدیریتی فدراسیون هستیم تا تغییر نسل مدیران فوتبالی را ایجاد کنیم.

عزیزی خادم ضمن تقدیر مجدد از زحمات منصور قنبرزاده اظهار داشت: با وجود اینکه دوران کوتاهی در این سمت حضور داشت اما کمک شایانی به ما کرد. البته وی همچنان به عنوان مشاور در کنار ما در فدراسیون خواهد بود.

گفتنی است، در بخشی از حکم رییس فدراسیون به سرپرست جدید دبیرکلی آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و طبق ماده 67 اساسنامه فدراسیون فوتبال به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب می‌شوید.

امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای این مسئولیت، شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون در ابعاد داخلی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز