خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: امیدوارم تیم شایسته در دربی پیروز شود/ برای کسب امتیاز به آبادان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۹۸

بازیکن تیم مس رفسنجان درباره رویارویی با تیم سابقش گفت: قطعا بازی راحتی نیست. من دو سال در آبادان بازی کردم، شرایط آسان نیست اما هدفمان کسب امتیاز است.

عقیل کعبی در گفتگو با ایلنا درباره برتری مقابل پیکان اظهار داشت: متاسفانه بازی زیبایی را به نمایش نگذاشتیم نه تیم ما و نه تیم پیکان، و 20 دقیقه فکر می‌کنم درگیر بازی قدرتی و ضربات آزاد بودیم و در 90 دقیقه دو گل ردو بدل شد. ما در هر بازی به امید برد وارد زمین می‌شویم و متاسفانه تیم ها جلوی ما طوری بازی می‌کنند که فقط نبازند و این بازی مارا بهم می‌ریزد. نتوانستیم هرآنچه که  آقای ربیعی خواسته را اجرا کنیم و مساوی کردیم. خداراشکر دقیقه 34 بازی با پاس محسن آذر باد دروازه حریف را باز کردم، فکر می‌کنم تکرار سال گذشته بود چون سال گذشته به همین شکل به فولاد خوزستان گل زدم. 

دفاع چپ مس رفسنجان در ادامه در خصوص عملکرد محمد ربیعی گفت: ایشان سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارند و تا این لحظه خیلی خوب کارکردند و هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی به تیم کمک کردند. خداراشکر توانستیم نتایج رضایت بخشی بدست بیاوریم. امیدواریم با برنامه ریزی‌های خوب آقای ربیعی در سال آینده شاهد تیم مس رفسنجان در جایگاه شایسته باشیم.

کعبی درمورد دیدار بعدی برابر صنعت نفت آبادان همینطور گفت: قطعا بازی راحتی نیست. من دو سال در آبادان بازی کردم و از شرایط بازی و آب و هوا کاملا مطلع هستم. در تابستان به سختی می‌شود فوتبال بازی کرد. ما برای کسب امتیاز به آبادان می‌رویم و هدفمان کسب امتیاز و جبران بازی های گذشته است. به امید خدا تساوی مقابل پیکان و باخت مقابل ماشین سازی را جبران می‌کنیم. ما توانایی‌مان را مقابل فولاد خوزستان نشان دادیم و توانستیم دقیقه 90 دو گل به ثمر برسانیم و نتیجه را به نفع خودمان عوض کنیم.

وی در ادامه در خصوص پیش بینی دربی گفت: فکر می‌کنم بازی زیبا و تماشایی باشد، و امیدوارم تیمی که لایق است پیروز شود.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز