خبرگزاری کار ایران

تیم منتخت هفته بیست و هفتم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۹۹

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و برخی بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌هایشان داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام سه دیدار باقی‌ مانده از این هفته که روز گذشته برگزار شد به پایان رسید و مطابق هر هفته تیمی منتخب از بهترین نفراتی که عملکرد خوبی در تیم خودشان داشتند تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

تراکتور در هفته بیست و هفتم برد خوبی مقابل گل گهر سیرجان کسب کرد و توانست با ایستادگی مقابل حملات این تیم در ثانیه‌های پایانی از فرصت پیش آمده استفاده کند و نتیجه بازی را به سود خود به پایان برساند. محمدرضا اخباری در این دیدار کلین شیت با ارزشی ثبت کرد که البته کمک خط دفاع هم در آن موثر بود.

 

مدافع میانی: عقیل کعبی (مس رفسنجان)

در سیستم 5 دفاعه مس در دیدار این هفته عقیل کعبی یکی از مدافعان میانی بود که علاوه بر عملکرد قابل قبولی که در کارهای دفاعی داشت و روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت، تک گل تیمش را هم به ثمر رساند تا نقش مفید و موثری در یک امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کند.

 

مدافع میانی: امیرمهدی جانملکی (نساجی)

مدافع تیم نساجی که کمک شایانی به تیمش در ثبت کلین شیت در دیدار مقابل پدیده داشت و روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت، در یک نفوذ به محوطه جریمه تیم حریف تک گل سه امتیازی این دیدار را هم به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز مهم کسب کند و از منطقه خطر سقوط خارج شود.

 

مدافع میانی: وحید محمدزاده (ذوب آهن)

پس از گل حیاتی لحظات پایانی هفته قبل مقابل سایپا که شانس‌های ماندن در لیگ را برای این تیم زنده کرد، محمدزاده گل اول تیمش در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را هم به ثمر رساند تا به برد تیمش در دیدار هفته بیست و هفتم کمک کند. محمدزاده با وجود 2 گل خورده تیمش در دفاع هم روز کم اشتباهی داشت.

 

هافبک دفاعی: محمد آبشک (فولاد)

هافبک دفاعی با تجربه فولاد این هفته‌ها حسابی در ترکیب تیمش خوش می‌درخشد و یکی از ستاره‌های تیم جواد نکونام است. آبشک علاوه بر کمک موثر به تیمش در امور دفاعی، به خوبی توانست در فاز تهاجمی هم به تیمش کمک کند و تک گل سه امتیازی این بازی را هم به ثمر رساند.

 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

زوج فوق العاده‌ای با مغانلو در دیدار مقابل آلومینیوم تشکیل دادند و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل نقش موثری در برتری تیمش در این هفته از رقابت‌ها داشت تا سرخپوشان از یک دیدار دشوار دیگر سربلند خارج شوند و یک قدم به قهرمانی در پایان فصل نزدیک شوند.

 

هافبک هجومی: محمد خدا بنده لو (پیکان)

هافبک هجومی پیکان روز خوبی را مقابل مس رفسنجان سپری کرد و بارها با پاس‌هایی که داد برای مهاجمین تیمش موقعیت گل ایجاد کرد که با بدشانسی از دست رفتند ولی تک گل تیم مهدی تارتار در این بازی روی پاس او به ثمر رسید و نشان از نقش موثرش در این دیدار دارد.

 

هافبک هجومی: محمدرضا حسینی (سپاهان)

در روزی که سپاهان فوق العاده نشان داد حسینی هم یکی از بازیکنان خوب و موثر این تیم بود که در آهنگ هجومی طلایی پوشان نقش موثری ایفا کرد و بارها با نفوذهایش روی دروازه صنعت نفت خطرساز شد و یکی از 4 گل تیمش را هم به ثمر رساند.

 

مهاجم: ارسلان مطهری (استقلال)

تعویض طلایی فرهاد مجیدی در دیدار مقابل سایپا بود و در شرایطی که بازی گره خورده بود با حضورش در زمین دو گل برای آبی پوشان به ثمر رساند و توانست ورق بازی را به سود تیمش برگرداند. مطهری با این دو گل آمادگی خودش را هم در آستانه دربی به رخ کشید.

 

مهاجم: شهریار مغانلو (پرسپولیس)

این روزها حسابی در خط حمله پرسپولیس جا افتاده و عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش می‌گذارد و در دیدار مقابل آلومینیوم هم همکاری خوبی با ترابی داشت و یک گل روی پاس او به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای وی ارسال کرد تا همکاری این دو نفر برتری سرخپوشان را رقم بزند.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

ستاره بی چون و چرای سپاهان در دیدار با صنعت نفت بود و حتی می‌توان از وی به عنوان برترین بازیکن هفته هم یاد کرد چرا که با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل نقش اصلی را در برتری 4 گله مقابل تیم آبادانی ایفا کرد و یک برد پر گل برای سپاهان روی عملکرد خوب او و سایرین رقم خورد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز