خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران از سهمیه داران پایتخت تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۹۹

شهردار تهران طی مراسمی از سهمیه داران استان تهران که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند در محل شهرداری تهران ، تقدیر کرد .

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک ؛ مراسم تقدیر از سهمیه داران استان تهران عصر امروز و با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران ، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، پیمان فخری معاون کاروان ابران دربازیهای المپیک  ، سید محسن میر مشاور رئیس کمیته و ورزشکاران سهمیه دار تهرانی در محل ساختمان شهرداری برگزار گردید .  

در ابتدای مراسم دکتر کیکاوس سعیدی ضمن تشکر و قدردانی از شهردار ورزش دوست  تهران آقای دکتر حناچی و قهرمانان پایتخت که شرف حضور دارند به ارایه گزارشی از روند برگزاری بازیهای المپیک پرداختند . 

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت سی و دومین دوره بازیهای المپیک‌در توکیو ۲۰۲۰ تا ۱۰ روز آینده در سخت ترین شرایط  پروتکلی اغاز خواهد شد ، ورزشکاران ما ۴ سال پر فراز و نشیب رو برای کسب سهمیه و آمادگی در این بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان پشت سر گذاشته اند  که تلاش بی وفقه آنها برای رسیدن به این اوردگاه بزرگ ورزشی جهان قابل تقدیر و تشکر است .

 

سعیدی با اشاره به برنامه ریزی کمیته ملی المپیک جهت برگزاری مراسم بدرقه کاروان و ورزشکاران  و عدم برگزاری آن با توجه به شرایط موجود همه گیری کوید 19 از برگزار این مراسم با حضور ورزشکاران عازم به بازیها در محل فرودگاه امام خمینی خبر داد و افزود : همچنین مراسم انتقال پرچم از پرچمداران قبلی به پرچم دار فعلی نیز در بستر مجازی قابل دسترسی و علاقمندان می توانند از طریق کانال کمیته ملی المپیک شاهد آن باشند . 

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به حضور ۸سهمیه دار کاروان ایران از شهر تهران سهم سهمیه داران کاروان در این استان را قابل ملاحظه دانست.

وی در ادامه صحبت هایش ضمن تشکر مجدد از شهردار تهران اظهار داشت تنها از 11 هزار ورزشکاری که جواز حضور در این رویداد را کسب می کنند 1056 ورزشکار موفق به کسب مدال خواهند شد و ما امیدواریم با دعای خیر رهبر عزیزمان ، مردم و ورزش دوستان کاروان ایران با دست پر از المپیک 2020 به وطن باز گردند . 

 

پیمان فخری معاون کاروان ایران در بازیهای المپیک ضمن تشکر از شهردار تهران و حمایت بی سابقه این ارگان مهم از ورزشکاران اظهار داشت : ما در کمیته ملی المپیک درتلاش هستیم تا آرامش روانی ورزشکاران را تامین کنیم با همکاری وزارت ورزش و قطعا یکی از دغدغه های ورزشکاران مسایل مالی است که کلان شهری مثل تهران می تواند حمایت خوبی از ورزشکاران خود داشته باشد . 

 

در ادامه هریک از سهمیه داران ضمن معرفی خود و سابقه ورزشی خود به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

 

در بخش بعدی این مراسم  پیروز حناچی شهردار تهران ضمن خیرمقدم به عزیزان قهرمانی که موفق به کسب سهمیه شدند و کمیته ملی المپیک که سازماندهی این حرکت عظیمرا داشته اظهار داشت : هنرمندان و ورزشکاران خصیصه ای منحصر به فرد دارند که می توانند نام یک‌کشور را پر رنگ کنند ویژگی که حتی سیاستمداران  از ان بی بهره اند. 

او اعتراض ورزشکاران تهرانی در کم توجهی مسئولان محلی به آنها را به حق دانست و افزود: شاید این خصیصه و کم توجهی به دلیل پایتخت بودن تهران است.

 

شهردار تهران گفت: باید این انتظار را از وزرا داشته باشید، چرا که تهران تنها استانی است که در کنار مدیران محلی، روسای سازمانها و تشکیلات اصلی کشور هم حضور دارد و مسئولان محلی معمولا در سایه قرار می گیرند.

حناچی ادامه داد: در شهرستانها علاوه بر امکاناتی که وزارت ورزش تهیه می کند، افراد خیر نیز کمک می کنند. البته این بضاعت در تهران بیش از شهرستان وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.

شهردار تهران عنوان کرد: این قول را می دهم که کمبودهای مطرح شده ورزشکاران را به شکل قانونی از شورای شهر پیگیری کنم.

او ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران المپیکی کشور یادآور شد: امیدوارم بیش از این برای کشور افتخار آفرینی کنید و این تلاشها را قدر می نهیم. به عنوان کسی که در ورزش فعالیت داشته می دانم که یک ورزشکار حرفه ای از وقت انرژی، خانواده و زندگی خصوصی خود می گذرد تا به این موفقیت برسد. 

شهردار تهران در پایان گفت: در این شرایط کرونایی که کشور ما در مقابله با آن به دلیل تحریم و شرایط اقتصادی عقب تر از بعضی کشورها است، امیدواریم که لبخند را روی لبهای مردم بنشانید و ما هم در زمان برگشت کاروان از توکیو بتوانیم اخبار بهتری را به شما ارائه کنیم .

 

لازم به توضیح است  علی داوودی ، وزنه برداری - احسان حدادی ، دوومیدانی - حمیده عباسعلی ، کاراته - ثریا آقایی ، بدمینتون - ناهید کیانی ، تکواندو -  علی پاکدامن ، شمشیربازی - مصطفی حسین خانی ، کشتی در این مراسم حضور داشتند . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز