خبرگزاری کار ایران

پشت پرده حیرت آور انتخاب جنجالی جدید فدراسیون فوتبال فاش شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۳۹

ظاهرا قرار نیست فدراسیون عزیزی خادم روی آرامش به خود ببیند و در پس هر انتصابی شاهد موجی از انتقادات تند هستیم.

به گزارش ایلنا، صرف نظر از همه جنجال های قبلی پیرامون انتصابات او،کار به جایی رسیده که وقتی نام مهدی مهدوی کیا هم مطرح می شود، از درون فدراسیون مواضعی نسبت به چگونگی حضور وی مطرح می شود تا مشخص گردد آنجا چه خبر است. در این میان، انتصاب دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال هم حواشی زیادی برانگیخته است.

با پایان مهلت حضور منصور قنبرزاده در سمت سرپرستی دبیرکلی، ناگهان حسن کامرانی فر که تا به امروز مهم ترین پست اجرایی اش در فدراسیون مسولیت یک دپارتمان بود کاندیدای نهایی نشستن بر این صندلی داغ شد.

پیگیری‌های خبرنگار ایلنا حاکی است که پس از مشاوره های صورت گرفته در نهایت طرح اصلی حضور کامرانی فر در سمت دبیرکلی توسط احسان اصولی، عضو مشهدی هیات رئیسه کلید می خورد و در ادامه پشتیبانی لازم برای تحقق این امر هم توسط یک نماینده مجلس شورای اسلامی که در سال های اخیر مواضع تند انتقاداتی علیه فدراسیون فوتبال داشت انجام می شود.

بد نیست بدانید اخیرا شهاب الدین، رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت و گوهای گل و بلبلی خود  مدعی شده بود فدراسیون او اهل باج دادن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز