خبرگزاری کار ایران

حامد کاویانپور در گفتگو با ایلنا:

شخصیت ویژه پرسپولیس قهرمانی ها را به ارمغان می آورد/ برنده این دربی خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۸۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امیدوار است این تیم در دربی برنده بازی باشد.

حامد کاویانپور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک بیان کرد: آلومینیوم شایستگی های خود را به خوبی نشان داده است و در اولین فصل حضور خود در لیگ نتایج قابل قبولی گرفته و شگفتی ساز بوده است و همین موضوع باعث افزایش انگیزه آنها در بازی با پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است شده بود.  پرسپولیس در این بازی کاملا با برنامه و هدف بازی کرد در نیمه نخست به گل رسید و در نیمه دوم بازی را کنترل کرد و در آستانه دربی به 3 امتیاز ارزشمندی رسید. 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل این تیم با سپاهان برای قهرمانی در لیگ بیستم اظهار داشت: سپاهان تیم خوب و شایسته ای است. همین موضوع کار قهرمانی پرسپولیس در این فصل را از سال های گذشته سخت تر کرده است  اما من معتقد هستم پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا است و شرایط خوبی را دارد و سرنوشت قهرمانی در دستان خودمان است. پرسپولیس در این سالها آزموده شده و تجارب خوبی کسب کرده و شخصیت ویژه ای برای خود به وجود آورده که باعث قهرمانی این تیم شده و این موضوع را به همه تیم ها دیکته کرده است.

وی در مورد بازی حساس روز پنجشنبه پرسپولیس در شهرآورد پایتخت در برابر استقلال بیان کرد: دو تیم بازی خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند. هرچند پرسپولیس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می کند اما شرایط دربی با تمامی بازی ها همیشه فرق داشته و با توجه به اینکه این بازی در جام حذفی برگزار می شود و یک تیم باید برنده این بازی باشد حساسیت آن بیش از پیش شده است. اما پرسپولیس به خوبی در سال های اخیر شایستگی های خود را نشان داده و عملکرد این تیم فوق العاده بوده است به همین خاطر من به پیروزی در برابر استقلال بسیار خوشبین هستم.

کاویانپور در پایان در خصوص حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس گفت: پرسپولیس در اوایل فصل شرایط خوبی را نداشت و بسیاری از بازیکنان از تیم رفتند و مدیریت در آن برهه کاملا ضعیف عمل کرد و پرسپولیس تا در آستانه فروپاشی قرار داشت. اما اگر حمید مطهری، کریم باقری و یحیی گل محمدی نبودند آن هم   در جایی که یحیی تیم را هدایت می‌کند و حمید مطهری از لحاظ فنی  آنقدر خوب کار می‌کند که تیم را به خودش وابسته می‌کند و از همه مهم تر حضور افشین پیروانی و کریم باقری نبود شاید شرایط جور دیگری برای ما رقم می‌خورد و حالا درگیر موضوعات دیگری جز قهرمانی بودیم و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس است که نمی گذارد آرامش تیم بر هم بخورد و به طور حتم بازیکنان ما با تجربه شدند و می دانند بدون توجه به حواشی باید کار خود را در پیش بگیرند تا به موفقیت برسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز