خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: سرمربی نباید علیه مدیر صحبت کند / هیات مدیره سابق استقلال اینستاگرامی و بچه بازی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۴۶

مربی تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد این تیم در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس موفق باشد.

صمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا درخصوص پیش بینی از بازی دربی یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: دربی مثل همیشه جذاب و خاص است. درست است که دربی حساسیت دارد ولی هر تیمی که از نظر روحی و روانی بهتر باشد و بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند در این دربی موفق باشد. ممکن است شما چندین موقعیت داشته باشید و به گل نرسید اما تیم حریف روی یک موقعیت به گل برسد. این دربی هم اینگونه است، هر تیمی که بازیکنانش دربی را تجربه کرده باشد و شرایط روحی خوبی داشته باشد می‌تواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند و در نهایت نتیجه می‌گیرد.

او ادامه داد: بازی در جام حذفی تنها این تفاوت را دارد که دو سرمربی نمی‌توانند به دنبال تساوی باشند و تلاش می‌کنند که برنده باشند تا راهی دور بعدی شوند. تفکر آنها باید روی پیروزی باشد. این بازی کری‌های خاص خودش را دارد، یک سرمربی استراتژی این را دارد که مثلاً در پنالتی برنده باشد؛ هر سرمربی تفکر خاص خودش را دارد. در زمین مشخص می‌‌شود که کدام سرمربی چه خواسته‌‌ای دارد.

مرفاوی درخصوص عملکرد آبی پوشان در فصل جاری همچنین گفت: عملکرد استقلال تا حدود زیادی شبیه به سال گذشته بود و اکنون هم که در رده سوم جدول رده بندی هستند. استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد و به نظر می‌رسد با همین رتبه‌ای که در اختیار دارند به نظر می‌رسد که می‌توانند سهمیه آسیایی را کسب کنند که پس از این فصل دشوار می‌تواند عملکرد قابل قبولی باشد.

مربی سابق استقلال درخصوص اینکه برای اولین بار مطالباتش را به صورت کامل دریافت کرده، گفت: این یک اتفاق خوب است که در استقلال رخ داده است؛ من بعد از سی سال در استقلال برای اولین بار تسویه حساب کردم. این برایم تعجب آور است؛ بقیه اعضای کادرفنی هم خیلی مشخص فسخ قرارداد کردیم و طبق آنچه مقرر شد تسویه حساب با من صورت گرفته است و به نظرم یک نکته مثبت در باشگاه بود. آقای مددی نه پسر عمویم است و نه پسرداییم است و نه من وکیلش هستم ولی بعضی از دوستان انتقاد می‌کنند. قبل از اینکه آقای مددی در راس کار باشند مگر همه چیز گل و بلبل بود؟

مرفاوی درباره مسائل مدیریتی باشگاه همینطور گفت: وضعیت استقلال همین بوده و چهل سال است که وضعیت همین مانده است. صحبت می‌کنند که استقلال در بحران است و این مسائل؛ چرا خودمان چوب لای چرخ باشگاه می‌گذارید؟ استقلال کار خودش را می‌کند، چرا با این حرف‌ها شلوغ بازی می‌کنید؛ کادرفنی باید کار خودش را بکند و مدیریت هم باید کار خودش را انجام بدهد. همانطور که کادرفنی اجازه نمی‌دهد مدیریت در کارفنی دخالت کند پس مدیریت هم نباید اجازه بدهد کادرفنی در این باره دخالت کند. هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد. این مدیریت در اندازه توان خودش کار می‌کند ولی نمی‌دانم چرا برخی از این پیشکسوتان عزیزمان طوری حرف می‌زنند که انگار قبل از ایشان همه چیز گل و بلبل بوده است. خودم به شخصه هشت سال طول کشید تا یک طلب ۱۱۰ میلیون تومانی را دریافت کنم. الان خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کردند ولی چون خیلی از بدهی‌ها زیاد بوده این مشکلات وجود دارد. نباید مدام از مدیریت گلایه کرد.

او ادامه داد: هیات مدیره قبلی استقلال اینستاگرامی بودند، هیات مدیره‌ای بودند که دنبال بچه بازی و مسائل دور از شأن هیات مدیره بودند. الان باید یک همدلی بین کادرفنی، مدیریت و هیات مدیره برپا شود. نباید مربی علیه مدیریت جبهه بگیرد و روحیه خودمان و باشگاه را پایین بیاوریم. نباید حتی اگر وضعیت افتضاحم باشد اینطور داد بزنیم. چرا باید همدیگر را ضعیف کنیم؟ مثلاً از وقتی که ما از استقلال رفتیم تا به امروز درمورد مسائل فنی حرف زدیم؟ نه. چون نباید بزنیم، آنها کار خودشان را می‌کنند و با نتیجه گرفتن‌شان هم خوشحال می‌شویم. من به عنوان مربی نباید علیه دیگران صحبت کنم و هر کسی باید در جایگاه خودش کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز