خبرگزاری کار ایران

محمد نوازی: کاری سختی در قائمشهر داریم/ می‌خواهیم دست پر به مشهد بازگردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۸۱

مربی پدیده از وضعیت خوب این تیم پیش از رویارویی با نساجی مازندران گفت.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی در آستانه دیدار پدیده مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی سختی در قائم‌شهر داریم؛ چهار مسابقه از لیگ برتر باقی مانده که شرایط جدول و تیم‌ها متفاوت شده و حساسیت بازی‌ها را بیشتر کرده و همه تیم‌ها به دنبال گرفتن سه امتیاز در هفته‌های پایانی هستند.

او ادامه داد: تمام تیم‌های بالا و پایین جدول می‌خواهند صاحب پیروزی شوند و به اهداف خود برسند که ما هم سعی داریم در بازی فردا به برد دست پیدا کنیم؛ هرچند کار سختی مقابل نساجی داریم، چراکه این تیم نسبت به ابتدای فصل شرایط متفاوتی داشته و تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان این تیم به وجود آمده است. نساجی همیشه پر قدرت، مستحک و پرتلاش ظاهر شده و تیم خوبی دارد.

مربی پدیده اضافه کرد: تیم ما از نظر شخصیتی به شرایط خوبی رسیده و در دیدارهای اخیرمان نیز عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم. شرایط خیلی خوبی داریم و به دنبال یک نمایش قابل قبول برابر نساجی هستیم.

نوازی درباره غایبان پدیده برابر نساجی ابراز کرد: محمدعلی فرامرزی و یکی، دو بازیکن جوان را به‌خاطر مصدومیت در اختیار نداریم، اما خدا را شکر هیچ‌کدام از نفرات ما محروم نیستند و به دنبال این هستیم تا با موفقیت و سربلند به مشهد برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز