خبرگزاری کار ایران

ربیعی: بقای ما در لیگ بیش از ۹۰ درصد قطعی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۷۷

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد که بقای این تیم در لیگ برتر این فصل بیش از ۹۰ درصد قطعی شده است.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: هر چقدر به انتهای فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. تیم پیکان تیمی بسیار خوب، کادرفنی مجرب و بازیکنان خوب این تیم را نگاه کردیم و کار آنها و نتایج‌شان را روی حساب و کتاب دیدم.

وی افزود: تیم ما هم در دو هفته پیش مقابل فولاد و حتی پرسپولیس خوب بود، اما در بازی هفته قبل مقابل ماشین‌سازی، اتفاقات بازی و همینطور نتیجه اصلاً خوب نبود. از نظر کیفیتی هم اشتباه داشتیم، ابتدای بازی غافلگیر شدیم، هرچند قبل از دریافت گل اول موقعیت‌هایی داشتیم. با این حال توجیهی برای شکست نداریم و نتایج هم به عهده من است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: طبق برنامه ریزی ما کار خودمان را انجام دادیم و فصل گذشته سه هفته مانده به پایان لیگ، صعودمان را قطعی کرده بودیم و این فصل هم چهار هفته مانده به پایان بیش از 90 درصد بقا و تثبیت تیم را انجام دادیم و این مسئولیت من در این دو فصل بوده است. شاید می‌توانستیم بهتر هم باشیم که این به عهده من است و هنوز هم فرصت بهتر شدن داریم. در نهایت هدف گذاری باشگاه و مسئولان با بنده تثبیت تیم بوده که توانستیم با وجود مشکلات یک تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، این کار را انجام دهیم. ان‌شاالله سال آینده شاهد حضور تیمی با تمام زاویه‌های یک تیم حرفه‌ای برای مردم رفسنجان و استان کردم باشیم.

ربیعی تأکید کرد: خیلی سخت است که یک تیم را در اولین فصل حضورش در لیگ برتر حفظ کنیم و تا قبل از پایان مسابقات دغدغه سقوط نداشته باشد. ما یک جاهایی خودمان توقع را از تیم‌مان بالاتر بردیم و کیفیت کارمان را بالا بردیم، اما فوتبال پر از فراز و نشیب است و ما به هدف‌مان که تثبیت تیم در لیگ برتر بوده بیش از 90 درصد رسیدیم و ان‌شاالله سال آینده بتوانیم کارهای بزرگ‌تری را برای این مجموعه انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز