خبرگزاری کار ایران

فکری: امیدوارم با برتری مقابل ذوب آهن ماندگاری در لیگ را اثبات کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۶۹

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اصفهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی فردا خیلی برای ما مهم است که بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، برای هر دو تیم مهم است چون بازی بازی‌ای است که امتیازش خیلی می تواند به هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر کمک کند.

سرمربی نفت افزود: با توجه به وقفه در لیگ برتر ما را از آمادگی دور کرد و طی سه بازی که امتیازات خوبی به دست آوردیم ولی وقفه یک مقدار کارمان را خراب کرد و اگر بازی هایمان را دیده باشید با عملکردی که داشتیم مستحق باخت نبودیم و اگر بچه ها دقت زیادی هم داشتند چه بسا می توانستیم برنده هم باشیم ولی در مجموع بازی خوبی را ارائه می کردیم اما متاسفانه امتیازات لازم را کسب نکردیم.

او ادامه داد: امیدوارم فردا بچه ها با تمام انرژی شان و تمرکزشان بازی کنند؛ تلاش مضاعفی داشته باشند تا به امید خدا بتوانیم امتیاز کامل این بازی را بگیریم و خیالمان را از بابت اینکه در لیگ بمانیم راحت کنیم. تیم ذوب آهن هم تیم بسیار خوبی است؛ مربی آنها از تیم ما شناخت دارد و قبلا اینجا بوده؛ بازیکنان خوبی دارند و شاید امسال خوب نتیجه نگرفته باشند اما در مجموع تیم خوبی هستند. امیدوارم بازی خوبی از طرف هر دو تیم باشد و مشکلی خاصی به وجود نیاید و هر تیمی که مستحق برد است بتواند امتیاز لازم را از این بازی کسب کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درمورد غایبان تیمش برای این بازی گفت: چند مصدوم داریم. زیاد نگران نیستیم، بازیکنانی داریم که جایگزین خوبی باشند؛ امیدواریم آنها هم زودتر برسند تا در بازی های بعدی بتوانند به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز