خبرگزاری کار ایران

حمایت باشگاه آرسنال از ستاره جوان خود: سرت را بالا بگیر. به تو افتخار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۱۸

باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه ای از باکایو ساکا حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی انگلیس درحالی در فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی لندن در ضربات پنالتی در برابر ایتالیا شکست خورد که آخرین ضربه پنالتی سه شیرها را بوکایو ساکا هافبک جوان آرسنال آن را از دست داد تا ایتالیا در خانه انگلیس قهرمان اروپا شود.

همین اتفاق باعث شد تا انتقادات فروانی به شکل ناجوانمردانه روانه این بازیکن جوان شود. حال باشگاه آرسنال با اعلام بیانیه ای در وب سایت رسمی خود به شکلی تمام قد از بازیکن خود حمایت کرده است. در بیانیه باشگاه آرسنال آمده است:

شب گذشته دیدیم که بوکایو ساکا در سن 19 سالگی به فینال مسابقات یورو رسید. بوکایو از 7 سالگی در باشگاه ما توپ می زند و تمام اعضای باشگاه از دیدن حضور او در تیم ملی انگلیس در جریان تورنمنت به این بازیکن افتخار می کردند. می شد این موضوع را در باشگاه حس کرد.شب گذشته شاهد قدرت رهبری و شخصیت بالای ساکا بودیم که همیشه آن را نشان داده است. با این حال، این حس افتخار بعد از نظرهای نژادپرستانه بر علیه بازیکن جوان ما در رسانه های مجازی، به سرعت تبدیل به غم شد.

یک بار دیگر باید با ناراحتی بگوییم که حملات نژادپرستانه به بازیکنان سیاه پوست را محکوم می کنیم. این اتفاق نمی تواند ادامه پیدا کند و رسانه های مجازی و مقامات باید کاری کنند تا این آزارهای نفرت انگیز که بازیکنان ما هر روز با آن رو به رو می شوند، متوقف شود.

ما ساز و کارهایی در باشگاه آرسنال به راه انداخته ایم تا مطمئن شویم بازیکنان ما از نظر احساسی و همچنین در مورد این مشکل حمایت می شوند اما متاسفانه کار بیشتری از دستمان برنمی آید. 

پیام ما به بوکایو این است: سرت را بالا بگیر. به تو افتخار می کنیم و بی صبرانه منتظر این هستیم که به زودی به خانه ات یعنی باشگاه آرسنال برگردی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز