خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: مقابل پرسپولیس از حیثیت‌مان دفاع می‌کنیم / امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۶۳

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با وجود جایگاه این تیم در جدول رده بندی می‌گوید شاگردانش در مسابقات پیش رو با روحیه بالا به میدان خواهند رفت.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی کردن با فولاد در آن زمین و آب و هوا وقتی بالای پنجاه درجه بود، واقعا دشواری داشت. تمام خوزستان به خاطر این گرما تعطیل بود اما ما با فولاد بازی کردیم. در این هفته در نیمه اول خوب عمل نکردیم که فقط به خاطر گرمای هوا بود و تا بازیکنان ما به جو بازی عادت کنند، بسیار اذیت شدند و از طرف مقابل هم تیم فولاد از شرایط بازی استفاده کرد تا تیم ما را تحت فشار بگذارد.

او ادامه داد: روی همین مسائل در نیمه اول به گل رسیدند و در نیمه دوم ما با تعویض‌هایی که انجام دادیم روی بازی تسلط داشتیم که موقعیت هم به وجود آوردیم، در دقیقه آخر هم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما اعلام کند اما دستور به ادامه بازی داد، یک پنالتی هم برای آنها گرفتند که البته پنالتی نبود و خداراشکر گل هم نشد. 

اکبرپور در مورد اینکه اگر زودتر به ماشین سازی ملحق می‌شد، می‌توانست مانع از سقوط ماشین سازی شود، گفت: اگر از اول فصل بودیم شاید شرایط خیلی فرق می‌کرد و نتایج خیلی بهتری کسب می‌کردیم. وقتی تیم در قعر جدول است و با تیم‌های دیگر فاصله دارد تا از نظر روحی روانی با تیم کار کنید و بخواهید چند برد بیاورید تا در جدال با رقبا سقوط نکنید، مسلما از نظر روحی روانی خیلی انگیزه بالایی می‌خواهد. حالا از زمانی هم که ما به تیم اضافه شدیم بچه‌ها هفته به هفته خوب عمل کردند و مقابل مس رفسنجان هم نتیجه خوبی کسب کردیم ولی بازی با فولاد شرایط خاص خودش را داشت.

سرمربی ماشین سازی درمورد رویارویی با پرسپولیس تهران اظهار داشت: شرایط بازی‌ها طوری شده است که همه چشم به ما دارند و ما هم می‌خواهیم فوتبال خودمان را بازی کنیم و از حیثیت فوتبال آذربایجان دفاع کنیم. ما تلاش داریم نشان بدهیم که حق ماشین سازی قعرنشینی نیست و اگر کمی زودتر به این تیم رسیدگی می‌شد، بچه‌ها افت شدید نمی‌کردند و اینگونه امیتاز از دست نمی‌دادند. خداراشکر در حال حاضر ما نظم و شکل تیمی خوبی داریم و بچه‌های جوان خوبی داریم که در ترکیب ما پنج شش بازیکن تیم امید داریم که با وجود بی تجربه بودن با تمام وجود بازی کردند.

او درمورد بازی با پرسپولیس اضافه کرد: ما با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم، گفتم از حیثیت خودمان دفاع می‌کنیم و برد و باخت برای ما اهمیت ندارد؛ تلاش داریم بعد از بازی با پرسپولیس تمام فوتبال تیم ما را تحسین کنند و با تمام وجود بازی کنیم.

سرمربی ماشین سازی در رابطه بازی با بازی پیش روی دربی در جام حذفی همینطور گفت: هر کس در که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند مطمئنا برنده می‌شود. به عنوان یک استقلالی که ۱۰ سال در این تیم حضور داشتیم به نوعی دوست داریم استقلال برنده دربی باشد.

او در پاسخ به این سوال که فصل آینده هم در ماشین سازی ماندنی است یا نه، گفت: این تصمیم مدیریت باشگاه است، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم که تا پایان فصل پیش برویم و هر تصمیمی که مدیریت بگیرد تابع آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز