خبرگزاری کار ایران

تیکدری: داوری مشکل خاصی نداشت که نیمکت گل گهر شلوغش کرده بود/ برای کسب سهمیه آسیایی هنوز کار سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۸۳۳

مدافع تیم تراکتور در مورد وضعیت این تیم و بازی با گل گهر صحبت کرد.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با گل گهر اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و این را می‌دانستیم و خودمان را برایش آماده کرده بودیم. وزش شدید باد هم کار را تا حدی خراب کرده بود ولی همه تمرکز ما روی کسب سه امتیاز بود که آن را به خوبی به دست آوردیم.

وی در مورد گلزنی در دقیقه آخر این بازی هم گفت: گل زنی در دقیقه آخر همیشه شیرینی خاص خودش را دارد و باعث می‌شود برد لذت‌بخش‌تر از همیشه باشد‌. ما در طول بازی هم موقعیت‌هایی داشتیم که از آن استفاده نکردیم و کار به دقیقه آخر بازی کشید ولی منم همان سه امتیاز بازی بود.

مدافع تراکتور در مورد اعتراض گل‌گهری‌ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد: موضوع خاصی در طول بازی پیش نیامد که بخواهیم اشتباهات داوری را در نتیجه بازی موثر بدانیم و صحنه‌ای که اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده هم اینطور نبود و فکر می‌کنم به دلیل اینکه نیمکت گل گهر زیادی شلوغ کردند داور برای مدیریت مجبور شد به آنها کارت بدهد و مشکل خاصی در داوری ندیدم و آقای کرمانشاهی قضاوت خوبی داشت‌.

تیکدری در مورد بهتر شدن وضعیت تراکتور با فیروز کریمی عنوان کرد: خب ما بعد از چند نتیجه نه چندان خوب خصوصا بعد از سوپرجام خیلی تحت فشار بودیم و آقای کریمی هم روی مسائل روحی و روانی خیلی کار کرد و توانست آرامش را به تیم برگرداند و خدا را شکر چند نتیجه خوب گرفتیم و توانستیم از آن شرایط نا مطلوب گذشته خارج شویم.

وی در مورد بالا رفتن شانس کسب سهمیه آسیایی برای تراکتور هم عنوان کرد: این اتفاقی بود خیلی دنبال آن بودیم و از وقتی متاسفانه شانس قهرمانی را از دست دادیم همه هدف ما گرفتن سهمیه بود چرا که کمترین حق هواداران است. الان هم هنوز کار سختی برای سهمیه گرفتن داریم و همه چیز را سه بازی آینده مشخص می‌کند و امیدوارم بتوانیم در جایگاه چهارم جدول قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز