خبرگزاری کار ایران

گزارش ویژه /از تلاش های عضو هیات رئیسه به نفع عضو کابینه هاشمی تا واکنش ماجدی و پشتیبانی چهره ویژه داوری از یک کاندیدا؛ چه کسی روی صندلی داغ دبیرکلی فدراسیون خواهد نشست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۷۹۱

محمدرضا پهلوان، عرفانیان دانشور، مهدی محمدنبی، داریوش مصطفوی، علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت، نیک کار اصفهانی، مهدی خبیری و... این ها اسامی هستند که در سال های دور و نزدیک روی صندلی داغ دبیرکلی فدراسیون نشسته اند و حالا همگان در انتظار معرفی دومین دبیرکل عزیزی خادم در تنها چهار ماه پس از حضورش در فدراسیون فوتبال هستند، در انتظار فردی در قواره همین اسامی که آمد.

به گزارش ایلنا، با ورود شهاب عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال بود که مطابق پیش بینی ها مهدی محمد نبی پس از طی پروژه موفقیت آمیز تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره گیری کرد و بدین ترتیب حاضر به همکاری با تیم جدید نشد.

هرچند او تا به امروز ترجیح داده درباره دلایل این کناره گیری زود هنگام سکوت اختیار کند اما هر چه بود پس از جدایی وی،شهاب عزیزی خادم از منصور قنبرزاده دعوت به همکاری کرد تا متحد سابق انتخاباتی رئیس جدید،این بار به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فعالیت خود را آغاز کند.

آسمان متفاوت رئیس و دبیرکل

منصور قنبرزاده قبل از جلسه دیروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چند روزی بود که در دفتر کارش حاضر نمی شد.حتی او در جلسه روز شنبه مربوط به کمک داور ویدیویی هم شرکت نکرد تا جدایی اش حتی پیش از جلسه دیروز قطعی شود. او اما در همین مدت کوتاه نقشی کمتر از یک دبیرکل مقتدر و واقعی را ایفا کرد و برخی اظهارات از میان گفته های اندک رسانه ای او نشان می داد آسمانش با مشی جناب رئیس تفاوت های عمده ای دارد.

در حالیکه عزیزی خادم به صراحت و روی آنتن ملی چیک و پیک موضوع ویلموتس را فاش می ساخت،قنبرزاده می گفت با توجه به حساسیت موضوع در این باره حرفی نمی زند.

قنبرزاده حتی در سفر کاروان تیم ملی به بحرین هم نرفت تا امور مربوط به تیم ملی هم را هم مانند بسیاری دیگر از موضوعات از کف رفته ببیند.

او در همه این ماهها،ترجیح داد بسوزد و بسازد اما در نهایت 20 تیر 1400 به خط پایان رسید و به جمع تعداد زیادی دیگر از مدیرانی پیوست که در این 4 ماه و اندی عطای ساختمان سئول را به لقایش بخشیده بودند.

بلافاصله پس از اینکه ارکان فدراسیون متوجه موضوع جدایی منصور قنبرزاده شدند،تلاش های دسته های مختلف برای تعیین جانشین او آغاز شد.در این مسیر پس از اتمام قائله حضور معاون پیشین باشگاه استقلال به عنوان دبیرکل،چهره های دیگری در این زمینه مطرح شدند.در ادامه آخرین اخبار مربوط به تعیین جانشین قنبرزاده را مرور می کنیم؛

واکنش ماجدی میرشاد ماجدی

رئیس کمیته جوانان فدراسیون یکی از نخستین افرادی بود که پیشنهاد دبیرکلی را دریافت کرد.وی در صحبت های اولیه این پیشنهاد را رد کرده و مشخص نیست آیا بر عدم حضور در این سمت همچنان پایبند است یا نه.

ماجرای جالب تلاش های یک عضو هیات رئیسه!

یکی از اعضاء هیئت رییسه فدراسیون به واسطه روابط کاری نزدیک با یک عضو کابینه کیومرث هاشمی در تلاش برای به کرسی نشاندن وی به جایگاه دبیر کلی فدراسیون بوده است.این فرد اواخر هفته گذشته هم با عزیزی خادم در این باره گفت و گو کرد و البته تلاش داشت از طرق دیگر هم(مانند فضاسازی رسانه ای) هدف خود را به سرانجام برساند اما با تکل از پشتی که روی پای او رفته شد،آن اتفاقی رخ نداد که او می خواست!هر چند تلاش ها در این باره ادامه دارد....

نزدیک ترین گزینه فعلی

شهاب خادم در روزهای گذشته یک جلسه با حسن کامرانی فر،سرپرست دبیرکلی فعلی فدراسیون داشته است.وی توسط یکی از مشاوران عزیزی خادم و البته یک داور سرشناس(و از طریق همان مشاور) برای سمت دبیرکلی نامزد شده است. امور مربوطه به نحوی پیش رفته که تا به الان کامرانی فر نزدیک ترین گزینه برای دبیرکلی است.

تسلسل سرپرستان ادامه دارد؟

 فرض اینکه داور مشهدی بازنشسته فوتبال کشورمان امروز سرپرست دبیرکلی جدید فدراسیون خواهد شد دو پرسش جدی درباره این موضوع وجود دارد.نکته اول اینکه آیا حسن کامرانی فر از مقبولیت لازم در میان اهالی فوتبال برای اداره چنین پستی که افراد بزرگی در گذشته مسولیت آن را برعهده داشته اند برمی آید؟ مرور سطر اول این نوشته شاید بتواند در بررسی این موضوع یاری رسان باشد. نکته دوم اینکه تا چه زمانی قرار است دبیرکل به عنوان رکن مهم و اصلی فدراسیون فوتبال با عنوان سرپرست اداره شود و چرا عزیزی خادم دبیرکل قانونی فدراسیون را معرفی نمی کند و هر بار با سمت سرپرست دبیرکلی عملا خود اقتدار مدیرش را زیر سوال می برد؟

آیا او به نفر بعدی هم حکم موقت سرپرستی می دهد یا دبیرکل جدید فدراسیون را معرفی می کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز