خبرگزاری کار ایران

هری کین: سرمان بالاست/ به مسیر خود ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۷۷۶

هری کین می گوید تلخی نایب قهرمانی در جام ملت های اروپا از بین رفتنی نیست ولی بازیکنان انگلیس باید سرشان را بالا بگیرند.

به گزارش ایلنا،  انگلیس در ضربات پنالتی حریف ایتالیا نشد تا در ومبلی شاهد جشن قهرمانی آتزوری باشد. کین در مصاحبه پس از بازی گفته است:

دیگر چیزی بیش از این از دست من بر نمی آمد. سایر بچه ها همین طور. وقتی در ضربات پنالتی ببازید، بدترین حس دنیا را خواهید داشت. امشب شب ما نبود ولی تورنمنت خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و باید سرمان را بالا بگیریم. قطعا این باخت دردناک است و مدتی به همین ترتیب باقی خواهند ماند ولی ما در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم که سال آینده پیشرفت کنیم. 

کین درباره حرف هایی که به بازیکنانی که پنالتی از دست دادند زده شد هم گفت:

این که باید سرشان را بالا بگیرند. این یک تورنمنت فوق العاده بود. ممکن است هر کسی پنالتی از دست بدهد. ما با هم برنده می شویم و با هم می بازیم. از این تجربه یاد می گیریم و رشد خواهیم کرد. این بچه ها بزرگ خواهند شد و برای جام جهانی سال آینده انگیزه بیشتری خواهند داشت.  

کین در پایان گفت:

ما باید به دستاوردی که در قالب یک گروه داشتیم، به شدت افتخار کنیم. همه ما قهرمان هستیم و دنبال قهرمانی بودیم، بنابراین این باخت مدتی ما را اذیت خواهد کرد و احتمالا در ادامه دوران حرفه ای همراه ما خواهد ماند ولی فوتبال همین است. ما نسبت به جام جهانی روسیه پیشرفت کردیم و حالا باید همین مسیر را ادامه بدهیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز