خبرگزاری کار ایران

مهرعلی: هیات رییسه از پیشنهاد عزیزی‌خادم برای همکاری با مهدوی‌کیا موافقت کامل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۷۲۵

سرپرست نایب رییسی اول معتقد فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای توسعه و تحول در فوتبال ملی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مهرعلی سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال در ارتباط با مذاکرات انجام شده شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با مهدی مهدوی‌کیا توضیحات مهمی ارائه داد.

حمیدمهرعلی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: نگرش و رویکرد فدراسیون جدید فوتبال این است که برنامه‌محور باشد و در راستای طرح‌هایی که برای توسعه فوتبال به مجمع عمومی ارائه داد و رای اعتماد گرفت قدم بردارد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم حرکت در این مسیر فراهم کردن مقدمات همکاری  با نیروهای علمی، زبده و کاربلد حوزه فوتبال است که در دوره‌های قبلی به پتانسیل‌هایی که آنها برای کمک به فوتبال ملی داشتند توحهی نشده است. رویه قبلی این بود که چند نفر همواره حضور داشتند و از این صندلی به یک صندلی دیگر منتقل می‌شدند و و هیچ خبری از تلاش برای ایجاد تغییر و حرکت به سوی حرفه‌ای گری نبود. حالا اما رویه تغییر کرده و دیگر قرار نیست توجهی به بزرگان و چهره‌های ملی فوتبال کشور نشود.

سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال اضافه کرد: از زمانی که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفتند تلاش زیادی انجام داده تا از چهره‌های ماندگار فوتبال در تصمیم سازی و تصمیم گیری برای فوتبال ملی کمک بگیرد. ما مشاهده می‌کنیم که کشورهای دیگر از سرمایه‌های کشور ما استفاده می‌کنند اما در فوتبال خودمان هیچ دستی به سوی این عزیزان که عاشقانه و دلسوزانه دوست دارند به فوتبال ملی کشورمان کمک کنند دراز نشده است. حالا اما عزیزی خادم تغییر را ایجاد کرده و قدم‌های خوبی در این رابطه برداشته‌ است.

حمید مهرعلی با اشاره به تصمیم جدی فدراسیون برای همکاری با مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرد: رئیس فدراسیون از چند وقت قبل برای ایجاد تحول در فوتبال ملی مذاکراتی با کاپیتان خوش‌نام سابق تیم ملی انجام داد. مهدوی‌کیا هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارند و سوابق درخشان او برای همه روشن است. به همین ترتیب رییس فدراسیون مذاکراتی با او برای کمک به تیم‌های ملی پایه انجام دادند و به مرور زمان نظرات برای شروع همکاری به هم نزدیک و توافقات خوبی حاصل شد. حالا فرصتی فراهم شده که مهدوی‌کیا تجربیات و دانش گران‌بهای خود را به فوتبال ملی، این بار در یک جایگاه بسیار مهم دیگر منتقل کند و همه باید از این اتفاق بزرگ حمایت کنند. وقتی امروز عزیزی خادم گزارشی از مذاکرات با مهدی مهدوی‌کیا به هیات رییسه ارائه داد، تمام اعضا از این اقدام تمجید کرده و حمایت جدی خود را اعلام کردند. به نظر من این اتفاق بزرگ را باید به فال نیک گرفت.

با تغییر نگرش در مدیریت فدراسیون و حضور مهدی‌مهدوی‌کیا و حتی حضور میرشاد ماجدی در هیات رییسه و ریاست کمیته جوانان، ما قطعا می‌توانیم با این تیم تشکیلاتی اتفاقات بزرگی را در فوتبال رقم بزنیم.

مهرعلی درباره شرایط همکاری مهدی مهدوی‌کیا با باشگاه هامبورگ افزود: صحبت‌های اولیه همان‌طور که اشاره شد نتایج خوبی داشته و بعد از انجام مذاکرات با باشگاه هامبورگ با توجه به قراردادی که وجود دارد، ایشان برنامه‌های خود را برای تیم‌های ملی به ویژه تیم المپیک برای صعود به المپیک پاریس ارائه خواهند داد. فدراسیون از همین حالا با همکاری کمیته المپیک برنامه ریزی برای تیم المپیک را آغاز کرده و خود این اتفاق هم جای قدردانی از زحمات اقای عزیزی خادم و کمیته المپیک دارد. باز هم تاکید می‌کنم هیات رییسه با تمام وجود از تصمیم عزیزی خادم برای همکاری با  مهدوی‌کیا که از چهره‌های خوش‌نام فوتبال ایران است استقبال کرد.

وی افزود: در تیم ملی بزرگسالان هم کریم باقری وارد گود شدند و نتیجه خوبی حاصل شد و شاهد اتفاق بزرگی بودیم. الان هم همه بی صبرانه منتظر شروع همکاری با مهدوی‌کیا هستیم. البته این نگاه توسعه محور برای استفاده از چهره‌های ملی فوتبال هم‌چنان ادامه خواهد داشت و به زودی خبرهای خوب دیگری هم به جامعه فوتبال داده خواهد شد و همه به شکل بهتری این تغییر نگرش را لمس خواهند کرد. هم چنین اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون هم به زودی معرفی خواهند شد.

سرپرست نایب رئیسی درباره ادامه حضور قنبرزاده در فدراسیون فوتبال گفت: منصور قنبرزاده با وجود مشغله زیادی که داشت در ابتدای فعالیت فدارسیون جدید با درخواست عزیزی خادم به عنوان سرپرست دبیرکلی قبول مسئولیت کردند. در حال حاضر نیز به عنوان مشاور عالی در فدراسیون فوتبال حضور دارد و در کنار ما هستند. همچنین طی چند روز آینده از ایشان در یکی از پست های مهم اجرایی فدراسیون مشغول به کار خواهد شد.

مهرعلی با اشاره به نسل‌سازی برای فوتبال ملی ایران گفت: ما طرح‌های بزرگ برای استعدادیابی در فوتبال کشور خواهیم داشت که به زودی آغاز خواهد شد. کشور ما سرشار از استعداد است و از حالا باید با تکیه بر این استعدادها، مدیریت و کمک گرفتن از چهره‌های نخبه نسل‌های آینده فوتبال کشور را هم بسازیم. فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای توسعه و تحول در فوتبال ملی دریغ نخواهد کرد.

مهرعلی در پایان تاکید کرد: مهدی مهدوی‌کیا مشاور فنی رییس فدراسیون فوتبال هم خواهند بود و در این زمینه هم به عزیزی خادم و فوتبال کمک خواهند کرد. با این شرایط امیدواریم با این دیدگاه علمی و حضور نخبه‌ها و این اتحاد شکل گرفته، شاهد نسل‌هایی طلایی و پویا قدرتمند در فوتبال کشور باشیم. ما دیگر به گذشته و کارهایی که انجام نشده نباید توجه کنیم. نگاهمان فقط باید به توسعه و کار کردن باشد. از گذشته فقط باید درس گرفت و از زمان بهترین استفاده را برای خدمت به فوتبال داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز