خبرگزاری کار ایران

مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان

برگزاری فینال دو نفره/ جدال تنیسورها برای صعود به دیدار پایانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۹۶

هشتمین روز مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان با تلاش تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی و حضور در فینال انفرادی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی آقایان در تهران و در مجموعه ورزشی آزادی با انجام دیدارهای بخش انفرادی و دو نفره پیگیری شد تا تکلیف نفرات راه یافته به مرحله بعدی مشخص شود.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ، حسام یزدی با نتیجه ۲-۶ و ۲-۶ سیاوش شیردل را برد ، مهرشاد قفقازی با نتیجه ۳-۶ و ۲-۶ اصلان منتخب را برد ، محمد خوش خلق با نتیجه ۲ بر یک برابر محمد مهبد به برتری دست یافت و امیر حسین بادی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ مقابل انوشا شاهقلی به برتری رسید .

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این بازی ها و برای رسیدن به فینال ، مهرشاد قفقازی به مصاف امیر حسین بادی می رود و محمد خوش خلق با حسام یزدی دیدار می کند.

در بخش دو نفره نیز زوج علیرضا یزدانی – مهرشاد قفقازی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم اصلان منتخب- اشکان شکوفی به برتری رسید و تیم امیر محمد ادب جو – مجتبی صدری با همین نتیجه مغلوب تیم معین محمدی – حسام یزدی شد .

در پایان هشتمین روز بازیها تیم‌های برتر در فینال با هم مصاف می کنند و در بخش انفرادی تنیسورها در نیمه نهایی با هم روبرو می شوند.

مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی آقایان از ۱۲ تیر با حضور ۲۴۰ تنیسور آغاز و‌ ۲۱ تیر ماه با معرفی تنیسورهای برتر در مجموعه ورزشی آزادی تهران به پایان می رسد.

یاد آور می‌شود: مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان سرداوری این مسابقات را عهده دار است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز