خبرگزاری کار ایران

قهرمانی زیر 21 سال آسیا؛ ساحلی‌بازان ایران حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۸۶

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) گروه‌بندی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا را اعلام کرد و ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.

کنفدراسیون والیبال آسیا گروه‌بندی این مسابقات را اعلام کرد و تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) در گروه C و تیم ب ایران (امیررضا زمانی – رضا نقیبی‌زاده) در گروه A این رقابت‌ها قرار گرفتند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال آسیا در گروه مردان با حضور 12 تیم از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود و گروه‌بندی کامل این رقابت‌ها به قرار زیر است:

گروه A: تایلند یک، استرالیا دو و ایران ب

گروه B: استرالیا یک، فیلیپین و تایلند دو

گروه C: ایران الف، قطر و قزاقستان دو

گروه D: قزاقستان یک، اندونزی و تایلند سه

ملی‌پوشان ایران که روز پنج‌شنبه 17 تیرماه به محل برگزاری این رقابت‌ها رسیدند از روز جمعه 18 تیرماه تمرینات خود را شروع کردند و امروز (یکشنبه) آخرین تمرین توپی قبل از شروع مسابقه را نیز در زمین اصلی مسابقات انجام دادند.

روز گذشته (شنبه) کلینیک داوری این مسابقات نیز با تدریس سون ساک رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا و رئیس کمیته داوران این رقابت‌ها به صورت آنلاین برگزار شد و آخرین قوانین و مقررات والیبال ساحلی تشریح شد. تشریح پروتکل‌های بهداشتی برای داوران و تیم‌ها و رعایت دقیق آن‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این کلینیک بود.

حسن بازدرهوا به عنوان داور کاندید آسیایی در این رقابت‌ها قضاوت خواهد کرد. 15 داور از کشور تایلند و سه داور از ایران، کره جنوبی و قطر مسئولیت قضاوت مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال آسیا را برعهده دارند.

در گزارش منتشر شده کنفدارسیون والیبال آسیا درباره این مسابقات، به ابوالحسن خاکی‌زاده از ایران اشاره شده است که در رقابت‌های زیر 19 سال قهرمان آسیا شده است و در مسابقات زیر 21 سال نیز به دنبال کسب مجدد این عنوان ارزشمند است.

کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر 21 سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز