خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: به زودی جزئیات مذاکرات و برنامه ریزی با مهدوی کیا اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۴۹

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توافق کلی با مهدوی کیا صورت گرفته و منتظر اعلام مهدوی کیا در خصوص برنامه جامع اش برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم توضیحاتی تکمیلی درباره برنامه همکاری فدراسیون با مهدی مهدوی‌کیا ارائه داد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتی با آقای مهدی مهدوی کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسایل مربوط با تیمهای پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با اقای مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسوولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.

عزیزی خادم افزود: احتمالا در صورت توافق نهایی دستیاران آلمانی در کادر ایشان حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشا اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزییات این مذاکرات و برنامه ریزی به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز