خبرگزاری کار ایران

پاسخ پاکدل به انتقاد استقلالی‌ها: چرا مهاجم آلومینیوم آن توپ را گل نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۶۷

مهاجم تیم آلومینیوم اراک درمورد شکست مقابل پرسپولیس تهران در بازی هفته بیست و هفتم و فرصت گلزنی که در اختیار داشت، صحبت کرد.

حامد پاکدل در گفتگو با ایلنا درباره شکست آلومینیوم اراک در بازی خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: ما بالاخره شانس کسب سهمیه را داریم و طبیعتا با امتیاز گرفتن از این بازی می‌توانستیم شانس‌مان را بیشتر کنیم. بازی برابر تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودش را دارد و این دیدار هم حساسیت بالایی داشت چرا که پرسپولیس در مسیر کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد و از طرف دیگر ما برای کسب سهمیه تلاش زیادی داشته‌ایم.

او ادامه داد: ما بازی را با عدم تمرکز شروع کردیم، روند بازی را خوب شروع نکردیم، موقعیت‌های خوبی به حریف دادیم که باعث شد نیمه اول را با شرایط بد بگذرانیم و بازنده به رختکن برویم. در نیمه دوم اما با تغییرات سیستم بهتر بازی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی هم به دست بیاوریم که بدشانس بودیم که پرسپولیس نتیجه بازی را به دست آورد. به هر ترتیب شرایط پرسپولیس با ما قابل مقایسه نیست چراکه بازیکنان تعیین کننده‌ای دارند که حتی در تیم ملی بازی می‌کنند. این پیروزی را به تیم حریف تبریک می‌گویم.

مهاجم آلومینیوم درباره عدم استفاده از موقعیت مناسب گلزنی پس از توپ ربایی از حامد لک، گفت: صحنه کاملا واضح و گویای همه چیز هست و نیاز به گفتن من نیست. وقتی من دروازه بان را تحت پرس قرار دادم و توپ را گرفتم، دید کافی نسبت به دروازه نداشتم و شما در این لحظه فقط به این فکر می‌کنید که توپ را به درون دروازه بفرستید. وقتی توپ را گرفتم، از ترس اینکه لک توپ را دوباره نگیرد،‌ سریع چرخیدم و چون زاویه بسته بود دید کمی داشتم که با بدشانسی توپ به درون دروازه نرفت. بالاخره این همه طبیعت فوتبال است، دروازه خالی نبود که بگوییم اتفاقی افتاده است؛ من خودم پرس کردم و توپ گرفته بودم که توپ به بیرون رفت. به نظرم مشکل خاصی نیست و هر شخصی هم هر نظری دارد قابل احترام است.

پاکدل درمورد اینکه عدم گلزنی او مقابل پرسپولیس در فضای مجازی حتی میان طرفداران استقلال هم بازتاب داشت، گفت: هر شخصی یک نظری دارد، اکثرا در فضای مجازی به دنبال جوسازی و حاشیه هستند که من کاری به آن‌ها ندارم. هر کسی هر نظری که داشته باشد قابل احترام است، من کاری به کسی ندارم و سعی می‌کنم آنچه کادرفنی از من به عنوان بازیکن درخواست می‌کند را در زمین فوتبال انجام بدهم تا بهترین نتایج را کنار هم کسب کنیم. ما چند بازی حساس پیش رو داریم و تلاش داریم دور از حاشیه مثل تمام فصل دل هواداران اراکی را شاد کنیم.

مهاجم آلومینیوم درخصوص درخواست منصوریان از منظمی پس از خطا روی کنعانی زادگان همینطور گفت: اصلی‌ترین رکن ورزش انسانیت و جوانمردی است و فوتبال هم باید یک فرهنگ سازی داشته باشد. در این بازی با حرکت آقای منظمی و دستور آقای منصوریان به خوبی نشان داده شد که فوتبال علیرغم اینکه یک رقابت است، جوانمردی هم دارد و این دو از هم جدا نیستند. این یکی از زیباترین حرکات دیروز بود که خوشحالیم بازتاب خوبی در فضای مجازی داشت.

حامد پاکدل درمورد شانس کسب سهمیه آلومینیوم اراک در لیگ برتر گفت: ما سه بازی با تراکتور، سایپا و نفت مسجد سلیمان پیش رو داریم و از طرفی در جام حذفی هم گل گهر سیرجان را پیش رو داریم که اگر شرایط خوبی پیش برود به امید خدا سهمیه کسب می‌کنیم و با یک شگفتی در اولین سال حضور در لیگ برتر موجب خوشحالی مردم اراک می‌شویم و در غیر این صورت هم ما تلاش‌ مضاعفی داشتیم و یک تیم باشخصیت را تشکیل دادیم که موجب افتخار مردم اراک باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز