خبرگزاری کار ایران

رزاق‌پور: برخلاف گل‌گهری‌ها فکر می‌کنم کرمانشاهی قضاوت خوبی داشت/ به نتیجه‌ای که شایسته‌اش بودیم رسیدیم/ از همان اول فصل معلوم بود ماشین‌سازی سقوط می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۵۴

مدافع تیم تراکتور در مورد برتری تیمش مقابل گل گهر صحبت کرد.

ابوالفضل رزاق‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و از قبل این را می‌دانستیم که مقابل یک تیم پرمهره و با کادرفنی خوب بازی می‌کنیم و کار راحتی نخواهیم داشت. خدا را شکر به خوبی گل گهر را کنترل کردیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کردیم و اگرچه خیلی دیر به گل رسیدیم ولی نتیجه‌ای که حاصل شد حق‌مان بود و برای این 3 امتیاز زحمت کشیدیم.

وی در مورد بازی متعصبانه تراکتوری‌ها که باعث شد چند بار توپ را از روی خط بیرون بکشند هم گفت: تراکتور همیشه همینطور بوده و بازیکنی که به تراکتور می‌آید به خطار جوی که در تبریز وجود دارد خواه نا خواه تعصب بالایی روی پیراهن تیم پیدا می‌کند و هر بازی برای ما یک بازی مرگ و زندگی است و برای همین با جان و دل بازی کردیم و به قول شما چند بار توپ از روی خط بیرون کشیده شد. به هر حال نتیجه گرفتن نیاز به تلاش دارد.

مدافع تراکتور در مورد اعتراض شدید گل‌گهری‌ها به داور مسابقه توضیح داد: من آخر بازی چون مصدوم بودم داشتم به سرعت از زمین خارج می‌شدم که متوجه اعتراض گل گهری‌ها شدم. فکر می‌کنم اعتراض آنها روی این بود که عقیده داشتند توپ از خط عبور کرده که حقیقتش من بعد از بازی صحنه را دوباره ندیدم و نظری ندارم. در کل به نظرم آقای کرمانشاهی قضاوت خوبی در این بازی داشت.

رزاق‌پور در مورد اینکه این تیم برخلاف چند هفته قبل شانس خوبی برای کسب سهمیه دارد گفت: ابتدا جا دارد از آقای خطیبی تشکر کنم که من را به تراکتور برگرداند و تاثیرات خوبی هم روی تیم گذاشت و اوج عملکرد ایشان در آسیا بود و از ایشان ممنونم. به هر حال تراکتور روی دور بدشانسی بود و نتایج نه چندان خوب باعث شده بود استرس بگیریم و در آن مقطع شوک تغییر سرمربی جواب داد و حالا آقای کریمی جو خوبی در تیم ایجاد کرده و با راهنمایی‌ها و تجربیات ایشان عملکرد خوبی داریم و خدا را شکر نتایج خوبی هم کسب کردیم و امیدوارم سهمیه آسیایی بگیریم.

وی در مورد مصدومیت خودش هم توضیح داد: فکر نمی‌کنم موضوع جدی باشد کمی احساس درد داشتم و با پزشک تیم مشغول رسیدگی به این موضوع هستیم ولی بعید است مشکل خاصی باشد.

مدافع تراکتور در پایان در رابطه با سقوط تیم ماشین سازی گفت: من واقعاً ناراحت شدم از این موضوع. ماشین سازی از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال آذربایجان است و من یک نیم فصل آنجا بودم و متاسفانه عملکرد یک سری افراد در آنجا باعث شد این تیم سقوط کند و از اول فصل مشخص بود این تیم که به این شکل بسته شده در لیگ ماندنی نیست و حالا هم بسیار متاسفم که سقوط کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز