خبرگزاری کار ایران

کمالوند - ملکی؛ تکرار یک اتهام بعد از 4 سال (گزارش + ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۴۹

سرمربی سایپا در حالی گلرش را بعد از بازی با استقلال متهم کرد که پیش از این هم سابقه چنین رفتاری را در قبال این بازیکن داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم سایپا که از نیم فصل دوم و برای نجات این تیم از خطر سقوط استقلال را رها کرد و به این تیم پیوست، حالا در نقطه‌ای ایستاده که در فاصله 3 بازی باقی مانده تا پایان فصل و با یک بازی بیشتر نسبت به رقبا در جایگاه پانزده جدول قرار دارد و نزدیک‌ترین تیم برای کسب سهمیه دوم سقوط پس از ماشین سازی است. سرمربی نارنجی پوشان در حالی روز گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب استقلال شد که پیش بینی می‌شد با شناختی که از این تیم دارد بتواند با تیمش حریف سرسختی برای آبی پوشان باشد و حتی از این تیم امتیاز بگیرد. با این وجود نارنجی پوشان نتیجه را واگذار کردند و سرمربی تیم هم به جای قبول مسئولیت شکست رو به تاکتیکی قدیمی آورده و بازیکن تیمش را متهم کرد. اتفاقی که پیش از این هم از سوی کمالوند دیده بودیم و اتفاقا بازیکن مشابهی سیبل این اتهامات بوده است.

کمالوند که در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشده بود در میکسزون و مقابل خبرنگاران گفت: اتفاقات عجیبی می‌افتد. من به گلرم می‌گویم بپر این طرف، می‌پرد آن طرف. از دیروز احساس می‌کنم از بیرون مجموعه یک سری آدم‌ها یک کارهایی می‌کنند، انشالله که من اشتباه کنم.

کمالوند در حالی به صورت غیر مستقیم گلر تیمش را به خط گرفتن از بیرون متهم می‌کند که پیش از این هم چالشی این چنینی با او داشته است. 4 سال قبل زمانی که کمالوند هدایت گسترش فولاد را بر عهده داشت مقابل همین استقلال در شرایطی به تساوی یک - یک رضایت داد که تا دقایق پایانی بازی یک بر صفر از این تیم جلو بودند ولی امید ابراهیمی با ضربه ای دقیق دروازه تیم تبریزی را باز کرد. دروازه‌ای که گلرش همین کوروش ملکی بود.

در آن مقطع حملات کمالوند به ملکی حتی تند و تیز تر از امروز بود. او پس از پایان بازی گفت: اعتراض دوم من به کوروش ملکی بود. تا روزی که من در گسترش فولاد باشم دیگر رنگ بازی را نخواهد دید. خود من او را از لیگ دسته یک به لیگ برتر آوردم. اگر قرار است او اینگونه به رفتار خود ادامه دهد خودم درون دروازه قرار می‌گیرم هم خوش‌قیافه‌تر هستم و هم بهتر صحبت می‌کنم. ملکی مطمئن باشد خیلی بد او را تنبیه می‌کنم. من یک درصد نیز بعد از رسیدن به گل اول فکر نمی‌کردم گل تساوی را دریافت کنیم.

کمالوند در بخش دیگری گفت: در این بازی مشکلی نداشتیم. تنها دلیلی که نتوانستیم بازی را ببریم عملکرد باتیستا و کوروش ملکی بود که بیشتر روی ملکی اعتراض داریم. من اشتباه کردم که نفهمیدم کوروش ملکی آدم بی‌جنبه‌ای است! حواسم به بازی نبود، اما این بازیکن ما را اسیر خودش کرد.

اتفاقاتی که روز گذشته پس از دیدار سایپا مقابل استقلال افتاد شباهت زیادی به مسائل آن دوران دارد و حالا بعد از 4 سال کمالوند بار دیگر گلر تیمش را متهم می‌کند. حالا در کنار تمام مسائلی که می‌تواند به آن پرداخت این است که اگر کمالوند خاطره بد 4 سال قبل از ملکی را در ذهن دارد چرا به قول خودش مبنی بر بازی ندادن به او عمل نکرد؟ ملکی پیش از حضور کمالوند هم در سایپا بود ولی به او بازی نمی‌رسید و گلر شماره یک این تیم اکبرمنادی بود و آخرین حضورش در ترکیب هم منجر به برتری 2 بر یک مقابل پدیده شد ولی در دو بازی اخیر ملکی درون دروازه ایستاد و هفته گذشته مقابل ذوب آهن هم عملکرد قابل قبولی داشت و حالا کمالوند بازیکنی که خودش او را به ترکیب اصلی آورده متهم می‌کند.

به نظر می‌رسد فشار سقوط باعث شده کمالوند نتواند تمرکز خوبی نه روی تیمش و نه روی صحبت‌هایش داشته باشد و با اظهار نظرهای این چنینی رختکن تیمش را به هم می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز