خبرگزاری کار ایران

علیرضا منصوریان: زوار فوتبال ما از دست فدراسیون خارج شده است/ پاکدل اگر توپ را گل می‌کرد بازی برمی‌گشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۱۴۷

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است برنامه ریزی مسابقات به ضرر تیم او شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود.  پس از بازی با گل گهر که در یک برنامه تلویزیونی به آن پردازش می کنیم نمی‌خواستم شب قبل بازی با پرسپولیس درباره مسائل حاشیه ای صحبت کنم اما روال فوتبال ما از دست فدراسیون خارج شده است.زوار فوتبال ما از دست فدراسیون خارج شده است، به اندازه کافی از فشار بازی با گل‌گهر درد روی بدن‌مان است و بیشتر این درد هم عاطفی است. 

وی افزود: آلومینیوم سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد و استنباط و احساس بر این است که شاید بتوان به راحتی حقش را خورد. درباره اتفاقات در یک برنامه تلویزیونی به تندی صحبت می‌کنم، باید حساب کار دست برخی تیم‌ها بیاید، در لیگ‌مان گردن‌کلفتی نداریم، برای گرفتن حق ما لازم نیست از یک تیم امتیاز در دو هفته متوالی گرفته شود ما فقط خودمان هستیم اما برخی دوستان ترجیح می‌دهند حق‌شان را از مردم اراک بگیرند روی این موضوع خیلی بحث داریم. نه فقط درباره یک تیم بلکه احساس می‌کنم کل تیم‌ها باید تلنگری بخورند و متأسفانه روال و زوار فوتبال از دست فدراسیون خارج شده  است.

منصوریان ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم فوتبال فوق‌العاده باکیفیتی بود تمام سعی و تلاش‌مان براین بود وقتی با تیم‌های بزرگ فوتبال بازی می‌کنند به سه نکته بسیار مهم توجه کنند، اول نترسیدن، دوم اشتباه نکردن و سوم اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده بالا اما غیرکاذب. شرایط فوتبال‌‌مان را در نیمه دوم نسبت به نیم اول جابه‌جا کردیم، در نیمه اول روی دو پاس اشتباه فردی تیمی را که تشنه گل است در شرایط گلزنی قرار دادیم و 2 بر صفر عقب افتادیم. بین دو نیمه بچه‌ها تازه متوجه شدند تفاوتی بین آنها با بازیکن امروز استقلال و پرسپولیس نیست. همین بازیکنان فعلی این دو تیم قبلاً بازیکنان تیم‌هایی مثل آلومینیوم‌ اراک بودند که رشد کرده و سر از استقلال و پرسپولیس درآوردند. در نیمه دوم به بازی برگشتیم و فوق‌العاده خوب بودیم.

او در خصوص موقعیتی که پاکدل از دست داد گفت: حامد پاکدل اگر در آن موقعیت که سخت هم بود دقت می‌کرد و توپ‌مان به گل می‌نشست به بازی برمی‌گشتیم. به لحاظ فیزیکی در نیمه دوم خیلی خوب هستیم. خیلی خوب تیم پرستاره و پرمهره پرسپولیس تحت فشار گذاشتیم ضرباتی که باید برای درست شدن آهنگ آلومینیوم در نیمه دوم می‌زدیم خوب بود اما اصل قافیه را در نیمه اول باختیم. می‌دانید تیمی که در لیگ صدرنشین است قطعاً محسنات خوبی دارد. پرسپولیس آن لحظه‌ای که باید به 2 گل رسید و خوب هم از تیم‌هایش دفاع کرد.در نیمه دوم شرایط خیلی خوبی ایجاد کردیم، به حریف موقعیت گل ندادیم اما دیر بود. باید در نیمه اول کارمان را مثل نیمه دوم انجام می‌دادیم اما طبیعی است. تیم‌هایی که سال اول حضورشان در لیگ اول است سعی می‌کنند ثبات خود را حفظ کنند که الحمدالله به این ثبات رسیده‌ایم ولی هنوز از اتفاقات لیگ برتر سیر نشده‌ایم سه بازی بسیار سخت و بسیار خوب داریم که دو دیدار را در خانه انجام می‌دهیم. این مسابقات برای ما خیلی تعیین‌کننده است. باید در جام حذفی هم مقابل تیم امیر قلعه‌نویی بازی کنیم. از همه مهم‌تر فشردگی مسابقات است.

وی افزود:  با فضای خوب ریکاوری می‌توانیم تیم آماده‌تری را به سیرجان ببریم. از بچه‌هایم خیلی راضی هستم اما سطح توقع من از آنها بالا است. تیمی که می‌تواند در اراک مقابل تراکتور،  استقلال و فولاد به راحتی بازی کند و بازی یک بر صفر عقب‌افتاده را مقابل گل‌گهر در سیرجان بازگرداند و مس رفسنجان را در خانه‌اش شکست بدهد نشان می‌دهد بچه‌هایش به فرم ایده‌آل رسیده‌اند اما وقتی با تیم‌های سطح بالا بازی می‌کنیم باید خیلی حواس جمع باشیم. در نیمه اول جای اشتباه نداشتیم اما اشتباه کردیم و اشتباه فردی به کل تیم بازمی‌گردد.

منصوریان در پایان درباره برخودش با مربیان و بازیکنان پرسپولیس پس از پایان مسابقه توضیح داد: به تیم یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی که هم‌بازی خوب من در سال 98 بوده، حمید مطهری که دوست خوب من است، همچنین به مهرداد خانبان و مربی دروازه‌بان‌های خوش‌تیپشان تبریک می‌گویم.من فکر می‌کم بعد از چند سال و از زمان جدایی‌ام از استقلال اینجا (سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی) نشسته‌ام برای من فوتبال به هر قیمتی آنقدر ارزشمند نیست که بخواهم دوستی 28 ساله‌ام با یحیی، کادر فنی‌اش و افشین پیروانی را به هم بریزم. در فوتبال یا می‌برید، یا می‌بازید و یا مساوی می‌کنید. تجربه‌اش را به دست آورده‌ام. دوست ندارم وقتی پس فردا کسی من را در خیابان می‌بیند خجالت‌زده باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز