خبرگزاری کار ایران

از همه تیم‌ها بیشتر برای استقلال هزینه مالی شده است

جنجال یحیی گل محمدی پیش از دربی: هوچی‌گر هستید که قراردادتان را افشا نمی‌کنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۱۴۶

گل محمدی معتقد است برخلاف نظرات استقلالی ها برای این تیم بیش از پرسپولیس خرج می‌شود.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری این بازی حاضر شد و گفت: بازی خیلی حساسی را بردیم و هر بازی که تا آخر فصل انجام می دهیم فینال گونه است. به همه بازی ها به دید فینال نگاه می کنیم که در آن فقط باید برنده باشید. امروز خوشبختانه توانستیم آن را انجام دادیم. نیمه اول یک بازی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم به بیشتر از دو گل برسیم. فوتبال روان و شناوری داشتیم که با تسلط کامل بود. حیف که هواداران نبودند تا این بازی نیمه اول بچه ها را ببینید. در نیمه دوم یک مقدار عقب نشینی کردیم به خاطر فشار تیم حریف. طبیعی بود که تیمی که به دنبال جبران باشد فشار بیشتری بیاورد اما ما می توانستیم گل بزنیم که نشد و کار را سخت کرد. بازی را کنترل کردیم و خوشبختانه برنده شدیم. این برد را تقدیم هواداران عزیزی که کنار ما نیستند اما انرژی مثبت آنها را حس می کنیم خواهیم کرد. امیدوارم در سه بازی باقیمانده هم سه امتیاز را بگیریم و با 9 امتیاز باقیمانده آنها را خوشحال کنیم. در نیمه دوم آلومینیوم بازی خوبی به نمایش گذاشت. از این برد خوشحالیم و نگاه ما در آینده امیدوارانه تر خواهد شد و امیدوارم قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

وی درباره دربی گفت: دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم بازی زیبایی از سوی هر دو تیم با توجه به بازیکنان خوب و باکفیت دو تیم شاهد باشیم. امیدوارم بدون استرس و یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم. در دو سه روز آینده تمرکزمان روی ریکاوری خواهد بود و امیدوارم بازی زیبایی در مجموع باشد.

یحیی گل محمدی درباره اعتراض به دوربین تلویزیونی گفت: این رابطه ای که باید بین صدا و سیما و باشگاه ما باشد خوب نبوده و اینکه چرا این اتفاق افتاده وارد جزییات نمی شوم. ما همیشه با رسانه ها و صدا و سیما تعامل داشتیم اما اتفاقاتی که امسال افتاده و برنامه های عجیب و یکطرفه ای که علیه ما بود و ما را زیر سوال بردند، اینکه می خواهند تیم ما به شکل دیگری معرفی کنند این تصمیم را گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه اعتراض زیادی نسبت به داوری داشته و برخی را هوچی گر معرفی کرده در صورتی که رفتار او می توانست در بازی دو هفته قبل تر تیمش برابر داور با کارت قرمز همراه باشد گفت:

هوچی گری فقط اعتراض نیست و مدیرعامل تیم حریف روزی دو مصاحبه کند و جایگاه از دست رفته خود را با اعتراض بخواهد به دست بیاورد. اینکه دو هفته قبل از دربی داوری را تحت فشار بگذارد و علیه تیم ما صحبت می کنند. شرایط خوبی از نظر مالی داشتند، 98 میلیارد اسپانسر داده و 80 میلیارد هم متول هایی که در باشگاه شان بوده هزینه کرده.  چرا وقتی حرف از انتشار قرارداد می شود پا پس می کشند؟ چون سه برابر قرارداد ماست. این هوچی گری است و به خاطر فشار هواداران خود راجب تیم ما صحبت می کنند. جای تاسف دارد که به جای تمرکز روی تیم خودشان درباره ما حرف می زنند. متاسفانه این اتفاقات از سوی تیم رقیب درباره ما اتفاق می افتد و این خیلی عجیب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز