خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های تند و عجیب کمالوند پس از شکست مقابل استقلال:

کمالوند: دروازه‌بان از دستور من سرپیچی کرد/ به برخی اتفاقات در تیمم مشکوکم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۱۳۰

سرمربی سایپا بعد از بازی با سایپا اعلام کرد به عملکرد برخی از بازیکنانش مشکوک است.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری حضور نیافت اما در میکسدزون ورزشگاه پاسخگوی خبرنگاران شد. او درباره شرایط سخت سایپا برای بقا در لیگ برتر بیان کرد: در 7، 8 بازی گذشته با وجود اینکه خیلی تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم. اتفاقاتی رخ می دهد که از شرایط فنی خارج است. من خیلی نمی توانم صحبت کنم. انشاالله این اتفاقات را به مدیریت باشگاه گزارش می دهم.

وی درباره اینکه مربی سایپا در نشست خبری گفته بود دروازه بان تیم دستور سرمربی را اجرا نکرده، خاطرنشان کرد: این اتفاقات باعث می شود که من به برخی مسائل مشکوک شوم. من به دروازه بان تیم می گویم سر پنالتی به سمت چپ بپر و اگر گل خوردی پای من است. بعد او کار دیگری می کند. من متوجه نمی شوم!

سرمربی سایپا درباره بد بسته شدن تیمش گفت: این تیم افتضاح بسته شده است. بحث ابراهیم صادقی کنار، او بچه مسلمان و پاک است اما نمی دانم برخی از این بازیکنان را با این قیمت چگونه جذب کردند! ما زمانی که آمدیم امکان جذب بازیکن نداشتیم. همانطور که گفتم اتفافات عجیب هم می افتد.

کمالوند درپاسخ به این پرسش که آیا فکر می کند برخی افراد از بیرون روی بازیکنان تاثیر دارند، تاکید کرد: انشاالله اینطور نباشد اما این صحنه ها را در 24، 25 سال مربیگری ام ندیدم. احساسم این است که از بیرون از مجموعه برخی افراد کارهایی می کنند. انشاالله اینطور نیست.

وی درباره شکایت باشگاهش به دادگاه عالی ورزش به خاطر موضوع دیدار با پیکان افزود: این موضوع بحث مدیریتی است. به CAS شکایت می کنیم و حق مان را می گیریم. راجع به آن موضوع حرف نمی زنم. راجع به اتفاقاتی که دارد می افتد، حرف می زنم. نمی دانم چه دارد می شود.

کمالوند درباره شانس بقای تیمش افزود: تلاشمان را برای بقا خواهیم کرد.سعی می کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که به آنها اعتماد داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز