خبرگزاری کار ایران

آقازاده: کمالوند به ملکی گفته بود سمت چپ بپر ولی او نپرید / مطمئنا با او برخورد خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۱۱۱

مربی تیم سایپا در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران نسبت به عملکرد کیفی برخی از بازیکنان این تیم سوالاتی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، آقازاده در نشست خبری پس از شکست برابر استقلال تهران اظهار داشت: امروز ما مقابل یکی از تیم‌های بسیار خوب کشور بازی کردیم، استقلال تیم بزرگ با مهره‌های فنی خیلی خوب است، شرایطی که بالاخره آنها به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند، بازی بسیار خوبی بود. ما تا دقیقه 75 خیلی خوب بازی کردیم ولی جریان بازی به سمتی رفت که متاسفانه پس از ضربه پنالتی حمله کردیم و گل دوم را خوردیم.

او ادامه داد: یک نکته‌ای را می‌خواهم عرض کنم، سه بازی باقی مانده است و ما تلاش حداکثری خودمان را انجام می‌دهیم که جایگاه‌مان در جدول را پیدا کنیم. با توجه به اتفاقاتی که برای تیم افتاد یکسری سوال برای ما ایجاد شده است. واقعا تیمی که ما در این 8-9 بازی آخر گرفتیم شرایطی نداشتیم که بازیکنان را تعویض کنیم و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم. مجبور بودیم با همین بازیکنان کار کنیم و حداقل یک ارتقای نسبی در وضعیت کیفی آنها ایجاد کنیم. سوالی که برای ما مطرح است، چه کسی این تیم سایپا را چه کسی بسته است و بازیکنانی که آمدند با چه کیفیتی و با چه ارقام بالایی وارد تیم شده‌اند؟

مربی سایپا اضافه کرد: امروز زمانی که ضربه پنالتی اتفاق افتاد، سرمربی ما به دروازه بان گفت که سمت چپ برو چون پنالتی سمت چپ زده می شود ولی دروازه بان این کار را نکرد! ما به خیلی از قضایا کم کم مشکوک شده ایم  این را حتما بررسی خواهیم کرد؛ چون مساله جدی است و حتما باید ریشه یابی شود.

آقازاده درپاسخ به این سوال که آیا منظور او ابراهیم صادقی است یا خیر، گفت: خیر، خیر، ایشان تیم را نبسته‌اند بلکه شاید اعضای قبلی هیات مدیره که قبلا در مجموعه باشگاه سایپا بوده‌اند خیلی در بستن تیم دخیل بودند. امروز ما در بعضی از پست ها اصلا نفر نداشتیم که بخواهیم تعویض کنیم. فکر کنم هر اندازه که تعویض می کردیم کیفیت تیم ما پایین می‌آمد. این مشکلی بود که ما داشتیم ولی سه بازی دیگر داریم و مطمئن باشید که تمام تلاشمان را انجام می دهیم که در جدول بمانیم. مطمئن باشید که کار تا آخر ادامه خواهد داشت.

مربی تیم سایپا تهران درباره اینکه با صحبت‌های او انگیزه‌ای برای تیم باقی می‌ماند یا خیر، گفت: ما طی این 6 بازی که در کنار مجموعه بودیم به شکل های مختلف سعی کردیم که وضعیت فنی و ذهنی بازیکنان را تغییر بدهیم. در یک بخش هایی موفق بودیم و در یک سری بخش ها خیر ولی باز هم تلاش خواهیم کرد. باید با بازیکنان صحبت کنیم و ریشه یابی کنیم که علل این مسائل به چه شکل است اما خود بازیکنان متوجه خیلی از مسائل شدند. مطمئن باشید که ما بابت این حرکتی که درباره ضربه پنالتی رقم خورد برخوردهای لازم را در مجموعه فنی خواهیم کرد.

آقازاده در مورد عملکرد داوری در بازی امروز گفت: داوری خوب بود البته ما نمی خواهیم در مورد داور صحبت کنیم. در مورد صحنه پنالتی صحبت نمیکنم چون به نظرم پنالتی بود ولی داوران در برابر تیم های بزرگ روی صحنه هایی که 50-50 است، یک مقدار تصمیمات‌شان با تردید است و سعی دارند که به نفع تیم های بزرگ در خطاهایی که مشکوک هستند، تصمیم بگیرند. در مجموع داوری خوب بود و ما خیلی به داوری اعتراض نداریم چون مات 75 دقیقه خوب بودیم ولی آن 15 دقیقه آخر تقصیر خودمان بود.

مربی تیم سایپا در واکنش به این موضوع که چه اندازه این تیم برای ماندگاری در لیگ شانس دارد، گفت: مطمئن باشید با توجه به اختلافات امتیازات تا هفته آخر شاید تا دقیقه آخر شانس داریم که در جدول باقی بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز