خبرگزاری کار ایران

سبایوس:‌ از انتخاب رئال مادرید پشیمان نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۰۵

بازیکن رئال مادرید می‌گوید از انتخاب این تیم پشیمان نیست باوجود اینکه وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد.

به گزارش ایلنا، دنی سبایوس یکی از بازیکنان قرضی رئال مادرید بود که پس از پایان همکاری با آرسنال باید به مادرید بازگردد. سبایوس در گفتگو با روزنامه آاس درمورد وضعیتش گفت: بعد از تعطیلات 30 روزه فرم خوبی دارم و به بازی های المپیک فکر می‌کنم. تمام تمرکزم روی قهرمانی در این رقابت هاست. در حال حاضر آرام هستم چون بازیکن رئال مادرید هستم و 2 سال از قراردادم باقی مانده. باید با سرمربی جدید صحبت کنم تا در مورد آینده ام تصمیم بگیرم.

او درباره همکاری با کارلو آنچلوتی همچنین گفت: آنچلوتی قبلا در ناپولی هم من را می‌خواست. همه چیز به کاری که مربی از من می‌خواهد بستگی دارد. کاملا مشخص است که برای به دست آوردن جایگاه در ترکیب باید درون زمین بجنگم. هنوز با آنچلوتی صحبت نکردم و فقط با خوزه آنخل صحبت داشتم تا بفهمم پیش فصل چه زمانی شروع می‌شود.

سبایوس در پایان گفت: اگر دست خودم بود قطعا فصل آینده را برای رئال مادرید بازی می‌کردم ولی باید بدانم مربی از من چه می‌خواهد و اهداف چیست. از اینکه سال 2017 رئال را انتخاب کردم اصلا پشیمان نیستم چون تمام بازیکنای دنیا دوست دارند برای این باشگاه بازی کنند؛ من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به این تیم کمک کنم و برای این هدف می‌جنگم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز