خبرگزاری کار ایران

چشم امید نساجی و ذوب آهن به استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۴۶

آبی‌پوشان در دیدار امروز مقابل سایپا تاثیر مستقیم روی معادلات پایین جدول دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال باید تا ساعاتی دیگر در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا برود و این دیدار علاوه بر اهمیتی که برای آبی‌پوشان در بالای جدول و کورس کسب سهمیه دارد، در معادلات پایین جدول و جنگ بقا هم موثر است.

سایپا در حال حاضر با 23 امتیاز از 26 بازی و با تفاضل گل پایین‌تر نسبت به ذوب آهن و فاصله 3 امتیازی با نساجی در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد و به جز ماشین سازی 16 جدولی که تقریباً سقوطش قطعی است، این نارنجی پوشان هستند که جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شوند و تقابل دشوار امروز آنها با استقلال برای ذو آهن و نساجی هم حائز اهمیت است.

اگر استقلال امروز از سد شاگردان فراز کمالوند عبور کند فرصت خوبی برای ذوب آهن و نساجی خواهد بود تا با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان و پدیده به شرایط خود در انتهای جدول سرو سامان دهند.

در این شرایط نساجی با برتری مقابل پدیده 29 امتیازی شده و در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ فاصله 6 امتیازی با منطقه سقوط ایجاد می‌کند و تقریباً ماندنش قطعی است. ذوب آهن هم شانس ایجاد فاصله سه امتیازی را خواهد داشت تا در این صورت با آرامش خاطر بیشتری در هفته‌های پایانی فصل به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز