خبرگزاری کار ایران

مهرزاد معدنچی در گفتگو با ایلنا:

در زمین حریف پرسپولیس نمی‌شوند بهانه وزیر می‌کنند/ دست به هرکاری می‌زنند تا پرسپولیس قهرمان نشود/ نگران شیطنت ها و تبانی در هفته های پایانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۵۴

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است چون برخی از تیم ها در زمین حریف پرسپولیس نمی‌شوند به دنبال ایجاد حاشیه برای این تیم هستند.

مهرزاد معدنچی مربی فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ارزشمند این تیم در دیداری حساس برابر هوادار تهران گفت: در بازی با هوادار اتفاقات عجیبی رخ داد. ما سوار بازی بودیم اما متاسفانه بعد از رفتن برق ورزشگاه با توجه به کادر خوب و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد همه چیز تغییر کرد و این موضوع داشت به ضرر تمام می‌شد و در دقایق پایانی ما را به خوبی تحت فشار گذاشتند اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز ارزشمند را در این بازی کسب کنیم.

او ادامه داد: من از بعضی از رفتارها تعجب میکنم بعد از برد خوشحالی کاملا طبیعی است. اما بازیکنان باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند آنها زحمات زیادی کشیده اند و هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما تا لیگ برتری شدن 2 فینال سخت دیگر را پیش روی خود داریم و امیدوار هستم بتوانیم بعد از مدت ها شهر شیراز را در لیگ برتر صاحب نماینده کنیم.

وی در خصوص احتمال تبانی در هفته های پایانی لیگ یک بیان کرد: تبانی موضوع تازه ای در فوتبال ایران نیست نه تنها در فوتبال ما بلکه در سایر کشورها نیز این اتفاقات رخ می‌دهد. خیلی از تیم ها هستند که خالصانه و پاک فوتبال بازی می‌کنند. من در این فصل که در فجر حضور داشتم به خوبی این موضوع را دیده‌ام. به خاطر همین موضوع من درخواست دارم حالا که به هفته های پایانی لیگ یک که نزدیک می‌شویم کارگروه ویژه ای برای این دو هفته باقی مانده درست شود تا مسابقات را به خوبی رصد کنن تا حق کسی ضایع نشود. 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در برابر آلومینیوم اظهار داشت: آلومینیوم سال اولی است که در لیگ حضور دارد و توانسته نتایج قابل قبولی را بگیرد. پرسپولیس به طور حتم کار سختی در برابر این تیم دارد اما کلید قهرمانی این تیم در این فصل پیروزی در برابر آلومینیوم خواهد بود که ان‌شااله این اتفاق رقم خواهد خورد.

معدنچی در خصوص حواشی به وجود آمده در هفته های اخیر علیه پرسپولیس گفت:  یکی از حرب های که می‌شود یک تیم را خراب کرد و آن را به حاشیه برد این است که در مورد داوری صحبت کنند. در ایران که پا را فراتر گذاشته اند دوستان و آن را به وزیر هم ربط می‌دهند. باید قبول کنید که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و نه تنها بهترین تیم ایران است بلکه یکی از برترین تیم های آسیا می‌باشد. شما حریف پرسپولیس در زمین نمی‌شود و باید دست به این کارها بزنید. معلوم است که برای فرار از کم کاری خود موفقیت های این تیم را به دولت و وزیر ربط می‌دهید.

وی افزود: پرسپولیس دارد فوتبال بازی می‌کند شما زورتان به این تیم نمی‌رسد پس باید حاشیه درست کنید. از کادرفنی تا بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند افراد بزرگ و توانمندی هستند و نمی‌گذارند این حواشی اثر گذار باشد و در نتیجه ثمره آن موفقیت این تیم است. حالا که پرسپولیس در رقابت تنگاتنگی با سپاهان قرار دارد هر کاری می‌کنند تا این تیم قهرمان نشود. با شناختی که من از یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری و حتی سید جلال دارم مطمئن باشید آنها نمی‌گذارند حاشیه ها دردسر درست کند و پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز