خبرگزاری کار ایران

مجیدی پای حکم سقوط فراز را امضا می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۰۰

دو سرمربی که رابطه خوبی با یکدیگر دارند امروز برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از تقابل‌های جذاب هفته بیست و هفتم لیگ برتر جدال امروز سایپا و استقلال است که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

از نکات جالب این تقابل حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال و تقابلش با فراز کمالوند به عنوان سرمربی نارنجی پوشان است و هر دو نفر با توجه به شرایط تیمشان نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این مسابقه دارند.

مجیدی و کمالوند به گفته هر دو نفر رابطه دوستانه دیرینه‌ای با هم دارند که این ارتباط حسنه به همکاری کوتاه مدت آنها در استقلال هم کشیده شد.

فصل گذشته که مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفت و جانشین استراماچونی شد، همه جا صحبت از ارتباط او با کمالوند و گرفتن مشاوره از او بود و حتی وقتی در خلال بازی مجیدی ساعت هوشمند خود را نگاه می‌کرد این شائبه ایجاد شده بود که توصیه‌های تاکتیکی کمالوند برای او ارسال می‌شود.

مجیدی پای حکم سقوط فراز را امضا می‌کند؟

این موضوع البته تکذیب شد و پس از آن وقتی مجیدی در نیم فصل دوم لیگ بیستم برای سومین بار روی نیمکت استقلال نشست و جانشین محمود فکری شد، از فراز کمالوند در کادرفنی خود استفاده کرد و این بار فراز رسماً در استقلال حضور داشت.

مجیدی پای حکم سقوط فراز را امضا می‌کند؟

حضور کمالوند روی نیمکت استقلال البته با انتقادات فراوانی همراه بود. خیلی‌ها او را به خاطر نداشتن عقبه استقلالی و بعضاً مصاحبه‌هایش در تمجید از تیم رقیب مورد حمله قرار داده و او را شایسته حضور در کادرفنی استقلال نمی‌دانستند. با این وجود فراز به استقلال آمد و مدت کوتاهی در کنار فرهاد مجیدی بود تا اینکه پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی فراز از فرهاد جدا شد و روی نیمکت سایپا نشست.

استقلال در حال حاضر شانس چندانی برای قهرمانی ندارد ولی به دنبال کسب سهمیه و ماندن در جمع 3 تیم بالای جدول است و از سوی دیگر شرایط سایپا به شدت بحرانی است و این تیم بعد از ماشین سازی نزدیک‌ترین تیم به سقوط است و فقط 4 دیدار فرصت دارد تا از این منطقه خارج شود. بازی امروز سایپا مقابل استقلال می‌تواند تاثیر بسزایی در این مورد داشته باشد و اگر نارنجی پوشان مقابل حریف قدرتمند خود تن به شکست دهند ممکن است با نتایجی که در دیدار ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مقابل پدیده کسب می‌کنند اختلافی جبران ناپذیر در پایین جدول با رقبا پیدا کرده که دیگر قادر به جبران آن نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز