خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: دلم نمی‌خواهد به حواشی فکر کنم/ با دیدگاه خودم و کمک همکاران شرایط خوبی برای تیم ایجاد ‌می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۵۰۴

سرمربی سپاهان در مورد تقابل این تیم با صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته نیز این جمله را تکرار کرده‌ام، هر چقدر به آخر لیگ نزدیک می‌شویم هر بازی حساسیت خودش را دارد و باید در هر بازی با تمرکز بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: بازی با ماشین‌سازی برخلاف تصورات از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما شد، بازی هفته گذشته مقابل پیکان فوق‌العاده سنگین شد؛ بازی راحت یا در خانه نداریم و همه بازی‌ها سخت هستند و باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

وی تصریح کرد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است، اگر بخواهم منطقی صحبت کنم، صنعت نفت تنها تیمی است که در خوزستان فوتبال منطقی بازی می‌کند و ریشه در فرهنگ‌اش دارد، تکنیکی بازی می‌کنند و می‌خواهند توپ در جریان بازی باشد.

نویدکیا خاطرنشان کرد: این تیم فرهنگ خود را بعد از سال‌ها هنوز حفظ کرده است و از این بابت خوشحال هستم، جدا از هر نتیجه‌ای حفظ فرهنگ فوتبال خوزستان توسط این تیم بسیار خوب است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این‌که مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم، گفت: همه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: کاری به سایر تیم‌ها نداریم، بازی به بازی جلو می‌رویم، رقابت بین 3 تیم اول است و همه برای کسب رتبه بهتر تلاش می‌کنند؛ موضوعات فضای مجازی برای من اصلا مهم است، دلم نمی‌خواهد به حواشی فکر کنم و می‌خواهم کار فنی خودم را پیش ببرم و تا جایی که ممکن است، با دیدگاه خودم و کمک همکاران شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: از نتایج و عملکرد بازیکنان فوق‌العاده راضی‌ام، کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و هیچ‌ مشکلی در تیم ندارم و نتایج تاکنون فوق‌العاده بوده است و باید بازی به بازی ادامه دهیم و تا بازی آخر کار خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز