خبرگزاری کار ایران

فرهادی زاد: بانوان ورزشکار کشورمان با کسب 11 سهمیه در مسابقات المپیک تاریخ سازی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۸۳

​معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای بانوان ورزشکار در مسابقات المپیک 2020 توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون کوهنوردی اظهارکرد: طبق روال همه مجامع فدراسیون‌ها ما نیز فعالیت‌های سال گذشته فدراسیون کوهنوردی در موارد عملکردی و مالی توسط حسابرس مستقل و بازرس بررسی شد و روسای هیئت‌ها نیز پیشنهاداتی در خصوص برنامه هایشان در مجمع ارائه کردند.

او در خصوص برنامه‌های وزارت ورزش وجوانان برای حضور بانوان ورزشکار در مسابقات المپیک 2020 توکیو گفت: خوشبختانه همکاران سابق ما زحمات زیادی در وزارت ورزش و جوانان کشیدند تا 9 نفر از بانوان کشورمان در المپیک 2016 ریو شرکت کنند و بانوان ورزشکار کشورمان با تلاش‌های کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون‌ها خوشبختانه در رشته‌های تیراندازی، تکواندو، قایقرانی، کاراته، دو ومیدانی، بدمینتون و وزنه برداری بانوان ورزشکاران ما 11 سهمیه مسابقات المپیک توکیو را کسب کردند و امیدواریم با تلاش‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته بر اساس رنکینگ ورزشکاران یک سهمیه دیگر را نیز در بخش بانوان کسب کنیم و امیدوارم بانوان ورزشکار کشورمان در مسابقات المپیک بدرخشند.

فرهادی زاد در خصوص برنامه وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از رشته‌های فوتبال و هندبال بانوان بیان کرد: فدراسیون‌های فوتبال و هندبال برنامه‌های خوبی را در بخش بانوان دنبال می‌کنند. فدراسیون هندبال برنامه‌، اردو‌ و بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی هندبال بانوان در نظر گرفته است. نایب رئیس بانوان فوتبال نیز برنامه‌های زیادی برای حضور بانوان فوتبالیست کشورمان در رویداد‌های بین المللی داشته است و اردو‌های آماده سازی و برنامه‌های آموزشی متعددی برای بانوان برگزار کرده اند و امیدوارم موفقیت فوتبال بانوان را در میادین بین المللی شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز