خبرگزاری کار ایران

باقری: ماشین سازی تا آخرین لحظه ادامه می‌دهد؛ امیدمان را از دست نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۷۸

بازیکن تیم ماشین سازی تبریز امیدوار است این تیم در پایان مسابقات لیگ برتر سهمیه لیگ برتری را حفظ کند و از سقوط جلوگیری کند.

منصور باقری در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری تیم ماشین سازی مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خوبی داشتیم و برنامه‌های بسیار خوبی برای این مسابقه از سوی آنالیز حریف داشتیم. هر برنامه‌ای که در تمرینات داشتیم را به خوبی در زمین بازی پیاده کردیم که خداراشکر روی ضدحملات هم به خوبی به گل رسیدیم. فشار روی دروازه ما وجود داشت و برای جبران نتیجه تلاش داشتند اما تا آخر از برتری‌مان دفاع کردیم که در نهایت چنین نتیجه‌ای رقم خورد.

باقری درباره اینکه ربیعی گفته بود بازیکنان مس به غرور خودشان باختند، گفت: به نظرم چون جایگاه خوبی در جدول رده بندی نداریم، رقبا خودشان را برابر ما دست بالا می‌گیرند، ما را دست کم می‌گیرند که این به ضررشان تمام می‌شود. بازیکنان مس یک مقدار اینطور بودند که خودشان را دسته بالا گرفته بودند ولی بچه‌های ما به خوبی نشان دادند که چه توانایی و پتانسیلی دارند.

بازیکن ماشین سازی ادامه داد: متاسفانه جریاناتی که وجود داشت نگذاشتند ماشین سازی آرامش داشته باشد و این باشگاه را از ابتدای فصل ویران کردند ولی ما بازیکنان و کادرفنی همیشه تلاش کردیم که در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم. در همین بازی با مس آنها خودشان را به خاطر شرایط ما دست بالا گرفته بودند اما برای ما اهمیتی نداشت چرا که به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم و تا آخرین لحظه به تلاش کردن ادامه دادیم. ما نه امکانات خوبی داریم و نه پول خوبی گرفتیم ولی بازیکنان با تمام وجود مایه می‌گذارند تا هواداران را سربلند کنند.

منصور باقری درمورد شانس بقای ماشین سازی در لیگ برتر گفت: ما تا آخرین دقایق ادامه می‌دهیم و امیدمان را از دست نمی‌دهیم. بالاخره آدم به امید زنده است و امیدمان را از دست نمی‌دهیم. چهار بازی برابر فولاد، پرسپولیس، پیکان و صنعت نفت پیش رو داریم. بازی در اهواز واقعا سخت و دشوار است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برای هر بازی برنامه خاصی را پیش می‌بریم.

او درمورد حضور علیرضا اکبرپور روی نیمکت ماشین سازی عنوان کرد: دست ایشان درد نکند، هم ایشان و هم سایر اعضای کادرفنی روحیه خیلی خوبی به بازیکنان می‌دهند و یک کار جمعی در جریان است. این تنها کار یک نفر نیست و تمام اعضای تیم و باشگاه تلاش دارند که به نتیجه برسیم. جا دارد از آنالیزور و ترینرمان آقای حسین زاده که زحمات زیادی می‌کشند تا تیم آماده سازی خوبی داشته باشد و همینطور مربی بدنسازمان آقای مهدی صولی که با برنامه‌های آن‌ها قوای تیم تا آخرین لحظات مسابقات آماده می‌ماند، تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز