خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تمدید واگذاری ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۸۴

عضو شورای شهر تهران: در صحن شورا پیشنهاد‌هایی مطرح کردیم تا ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و شهید کاظمی همچنان در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بماند.

به گزارش ایلنا، حجت نظری در خصوص واگذاری ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی گفت:درباره تمدید واگذاری ۱۰ ساله ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی که در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، در صحن شورا پیشنهاد‌هایی مطرح کردیم تا ورزشگاه‌ها همچنان در اختیار این دو باشگاه بماند.

وی افزود: با وجود اینکه از سال ۹۴ این ورزشگاه‌ها در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده است و سال ۹۹ مدت ۵ ساله آن به سر رسید؛ از نظر منطقی باید این موضوع تعیین تکلیف بشود.

وی گفت: با توجه به مصوبه شورا هیچ مرجعی غیر از شورا نمی‌تواند درباره این ورزشگاه‌ها تعیین تکلیف کند و این موضوع در پیوست لایحه‌ای که شهرداری فرستاده هم آمده بود، اما سقف زمانی برای این موضوع مشخص نشده است و بعضی همکاران ما معتقدند که واگذاری باید انجام بگیرد.

آقای نظری افزود: بعضی دیگر از همکاران هم معتقدند که واگذاری انجام شده است و تمدید باید دو ساله باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه رئیس کمیته ورزش هستم و طبق مشورتی که با همکارانم در کمیسیون فرهنگی اجتماعی داشتم به این نتیجه رسیدم که باید این ورزشگاه‌ها ۱۰ ساله در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد.

مخالفت با واگذاری ورزشگاه‌ها مخالفت با اراده هواداری است

عضو شورای شهر تهران گفت: مخالفت با واگذاری ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه بزرگ پایتخت مخالفت با اراده هواداری است.

وی گفت: فکر می‌کنم مخالفت با این پیشنهاد مخالفت با اراده هواداری و نشاط و شور جوانی است و شاید از این منظر فکر می‌کنند که ما داریم شورا را به سمتی می‌بریم که برای جامعه نشاط ایجاد می‌کند.

نظری افزود: هیچ مسئولیتی در هیچ باشگاهی از ایران ندارم و چند وقت پیش از مسئولیتم در باشگاه استقلال کنار رفتم، اما این پیشنهاد را در صحن شورا مطرح کردم، چون به عنوان رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران نسبت به همه شهروندان تهرانی و امورات ورزشی آن‌ها مسئولیت دارم.

نظری گفت: برای افزایش نشاط اجتماعی این دو ورزشگاه باید همچنان میزبان دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در دو منطقه ۱۸ و ۱۹ باشد و اهالی آن منطقه هم بتوانند از این امکانات منفعت ببرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز