خبرگزاری کار ایران

افتتاح آکادمی گل‌گهر با حضور عزیزی‌خادم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۷۷

رئیس فدراسیون فوتبال یکی از بحث‌های اصلی فدراسیون را استعدادیابی دانست وگفت: به دنبال فضای عدالت‌محوری هستیم تا هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود.

به گزارش  ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه آکادمی گل‌گهر که با حضور میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان، امیرفرشاد تفکری رئیس هیئت فوتبال استان یزد، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان و مسئولان محلی سیرجان برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از سفر به کرمان گفت: اینجا دیار سردار سلیمانی است و خوشحالم که در شهر وی هستم.

 

افتتاح آکادمی گل‌گهر با حضور عزیزی‌خادم

وی از پورابراهیمی و حسن پور نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، زینی‌وند استاندار کرمان، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، سلاجقه و دادگر سرپرست و دبیر هیئت فوتبال استان و عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به واسطه توجه به فوتبال قدردانی کرد و افزود: انصافاً عتیقی تاکنون نگاه توسعه‌ای به فوتبال داشته است.

عزیزی‌خادم به بیان گزارشی از وضعیت تیم ملی فوتبال پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون تیم ملی از یک پیچ تاریخی با موفقیت عبور کرده است و همه ما ز این بابت خوشحالیم و با انگیزه کار می‌کنیم و خداوند را شاکریم.

وی با اعلام اینکه فدراسیون فوتبال نگاهش افق‌گشایی بر مبنای توسعه متوازن و حمایتی است، بیان داشت: نگاه‌مان در فدراسیون یک نگاه جمعی است و نگاه شخصی برای ما ارزش ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال، هیئت‌های استان‌ها را بازوهای اجرایی توانمندی دانست و گفت: تغییر گفتمان بر فدراسیون حاکم است.

عزیزی‌خادم افزود: امروز می‌بینم در سیرجان، غیر از تیم آقایان، تیم بانوان هم افتخار آفرین است و یک رویکرد دیگر که در فدراسیون دنبال می‌کنیم نگاه عدالت محور به فوتبال آقایان و بانوان است.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌های اصلی فدراسیون، استعدادیابی است و به دنبال یک فضای عدالت‌محور هستیم تا هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود.

عزیزی‌خادم بیان داشت: کاری که در سیرجان انجام شد، جسارت فدراسیون را بیشر کرد که براساس الزامات در بحث استعدادیابی کار کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه متأسفانه تیم‌های پایه هیچ‌گاه دیده نشده اند، گفت: قطعاً ما در این حوزه برنامه داریم و به دنبال این هستیم که همه ملزم به افتتاح آکادمی شوند.

 

افتتاح آکادمی گل‌گهر با حضور عزیزی‌خادم

عزیزی‌خادم افزود: کمپی که در شهر کرمان افتتاح می‌شود، برای ۴ استان است که با محوریت این استانِ مستعد برای رهبری جنوب شرق افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: به دنبال تمرکز زدایی از تهران در فوتبال هستیم و نگاه تکثر گرایی را دنبال می‌کنیم.

عزیزی‌خادم در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: در هرکاری موانعی وجود دارد و همیشه یک عده در هر فعالیتی ناراضی‌اند، لذا باید این موضوع را بپذیریم و در مسیر توسعه از آدم‌های باکیفیت استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه در راه ساختن موانع زیاد است، گفت: ساختن زمان، همدلی و برنامه‌ریزی می‌خواهد.

افتتاح آکادمی گل‌گهر با حضور عزیزی‌خادم

عزیزی‌خادم افزود: در نگاه توسعه‌ای فدراسیون، ده‌ها تیم باید ساخته شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز فوتبال در مسیر شکوفایی بر مبنای عدالت در حال حرکت است، از رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون در هفته‌های پیش رو خبر داد.

 

 

افتتاح آکادمی گل‌گهر با حضور عزیزی‌خادم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز