خبرگزاری کار ایران

حسینی: می‌توانستیم سه گل دیگر هم به مس بزنیم/ تا وقتی روی کاغذ شانس بقا داریم برایش می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۵۵

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است که این تیم مقابل مس رفسنجان می‌توانست با گل‌های بیشتری به پیروزی دست یابد.

سید محمد حسینی، مدافع جوان تیم ماشین سازی در گفتگو با ایلنا درخصوص بازی با مس گفت: بازی خیلی خوب و پر تاکتیکی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. به خوبی از نقاط ضعف و قدرت حریف آگاه بودیم و روی همان نقاط ضعف نیز موفق شدیم سه گل به حریف بزنیم. البته می‌توانستیم سه گل دیگر هم به حریف بزنیم که با بدشانسی، توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در این بازی حتی یک موقعیت هم به مس ندادیم و در بازی قبلی با سپاهان نیز همینطور بود که روی غافلگیری، یک گل خوردیم و باختیم.

وی درخصوص نتیجه دور از انتظاری که در این بازی رخ داد توضیح داد: توان فنی تیم ماشین سازی خیلی بالاست. فشاری که روی ما بازیکنان در طول فصل بود سبب شد تا نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و در دو بازی گذشته، برای خودمان فوتبال بازی می‌کنیم و بدون استرس در بازی‌ها حاضر می‌شویم که همین موضوع، سبب موفقیت تیم ما شده. مشکلات ابتدایی و عدیده‌ای در طول فصل داشتیم که سبب ضربه زدن به تیم شده است. روی کاغذ شانس برای بقا داریم و تا بازی آخر، می‌جنگیم.

حسینی در پایان گفت: زمانی که آقای بیاتلو در تیم ما بود، از نظر فنی خیلی خوب بودیم و حتی نتیجه نیز گرفتیم اما بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته بود و تغییرات فراوان فنی و مدیریتی باشگاه، سبب شد تا نتوانیم به ثبات برسیم و پس از هفته‌ها، توانستیم به پیروزی برسیم. انشالله این پیروزی استارت بردهای پیاپی تیم ما باشد و در نهایت منجر به حفظ سهمیه تیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز