خبرگزاری کار ایران

اولین نشست هم اندیشی اعضای کمیته امور استانها با حضور رییس فدراسیون فوتبال

براتی: اصلاح اساسنامه هیات‌ها مهمترین موضوع پیش رو است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۰۴۳

رئیس کمیته تدوین مقررات معتقد است مهمترین مسئله پیش روی هیاتهای فوتبال استانها اصلاح اساسنامه بوده و باید با تمرکز و فرصت کافی در این خصوص اقدام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون، دکتر احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این نشست خطاب به اعضای کمیته امور استانها گفت: همانگونه که می دانید کمیته امور استانها متولی امور مربوط به هیات های سراسر کشور است و ارتباط تنگاتنگی میان این کمیته با کمیته تدوین مقررات وجود دارد. در طول دوره های گذشته ارتباط خوب و موثری بین این دو کمیته بوده و در آینده نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

من به دعوت طهمورث حیدری- رئیس کمیته امور استانها و دکتر عزیزی خادم در این نشست حضور دارم تا در ارتباط با نقشه راه همکاری دو کمیته و همچنین موارد مهمی مثل اساسنامه هیات های فوتبال ، آیین نامه داخلی کمیته امور استانها و برخی مشکلات و معضلات که در سطح استانهای سراسر کشور وجود دارد به بحث و بررسی پرداخته و در نهایت به نتیجه برسیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این جلسه روسای هیات های استانها مواردی مختلفی را مطرح کردند که به بررسی آنها پرداختیم و نتایج بسیار خوبی هم حاصل شد.

وی در ادامه بیان کرد: از بنده دعوت شد تا در جلسات آتی هم در خدمت این عزیزان باشم تا انشالله با تعامل و ارتباط دو کمیته بهترین نتیجه برای فوتبال کشورمان حاصل شود. مهمترین محور ، اصلاح اساسنامه هیات های استانها می باشد که لازم است با توجه به اصلاح و بروز رسانی اساسنامه فدراسیون فوتبال، این اساسنامه هم اصلاح شود.

استراتژی ما این است تا ضمن هماهنگی اساسنامه هیات های فوتبال استانها با اساسنامه فدراسیون ، در جهت تقویت جایگاه هیات های فوتبال استانهای سراسر کشور بعنوان فدراسیون های محلی کوشش کنیم تا هیات های فوتبال استانها هم تقویت شوند و هم بتوانند در راه تشریک مساعی با فدراسیون و تامین منافع فوتبال ملی حداکثر بهره وری را داشته باشند.

وی در پایان گفت: همچنین پیشنهاد دادم تا در مورد حق خروج از استانها که توسط بازیکنان و کادر فنی به باشگاه ها پرداخت می شود فرمول و مبلغ این موضوع اصلاح شود .

همچنین بازنگری فرمول پرداخت حق عضویت و نحوه تخصیص این مبالغ به هیات ها و فدراسیون در دستور کار کمیته تدوین مقررات و کمیته امور استان ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز