خبرگزاری کار ایران

کاظمیان: حضور سایپا در لیگ برتر به نفع فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۰۲۴

بازیکن اسبق تیم فوتبال سایپا و پیشکسوت نامدار فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب از جایگاهی که امروز تیم فوتبال سایپا در جدول رده بندی لیگ به خود اختصاص داده، ناراحتم و امیدوارم سایپا با عبور از این شرایط، در لیگ برتر فوتبال کشور ماندگار باشد.

به گزارش ایلنا، جواد کاظمیان، پیشکسوت فوتبال کشور که درخشش خود در سطح ملی را از باشگاه سایپا آغاز کرده است، ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: سایپا یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال تهران است که طی سالهای گذشت بازیکنان بسیاری را از تیم های پایه پرورش داده و به سطح اول فوتبال ایران و حتی باشگاه های خارجی معرفی کرده است. حضور سایپا در لیگ برتر به نفع فوتبال ایران است چراکه از بستر سازنده این تیم، بازیکنان بسیاری پا به منحصه ظهور گذاشتند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: انصافا این جایگاه، شایسته تیم سایپا نیست و من به عنوان کسی که خاطرات بسیار خوشی از حضور در سایپا دارم و روزهای بسیار خوب و شیرینی در این مجموعه پشت سر گذاشته ام، عمیقا از این تیم حمایت می کنم و آرزو دارم سایپا در لیگ برتر همچنان ماندگار باشد.

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخچه لیگ برتر می بینیم در ادوار گذشته تیم هایی نظیر سایپا و پاس بودند که در رقابتهای لیگ برتر می توانستند مقابل تیم استقلال و پرسپولیس، نتیجه بگیرند و جایگاه این تیم همواره در نیمه بالا جدول و با نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی بوده و من بابت شرایط کنونی سایپا واقعا افسوس می خورم و مطمئنم این روند قابل جبران است.

کاظمیمان در خاتمه خاطر نشان کرد: من 3 سال در سایپا حضور داشتم و خاطرات بسیار شیرینی از این تیم دارم. هر چند در این تیم از بریز و بپاش های آنچنانی خبری نبود اما پول اندک و به موقع این باشگاه همیشه برایم پربرکت بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز