خبرگزاری کار ایران

قربانی: بازی با ذوب آهن یک فینال سرنوشت ساز است / استراحت نداریم و همیشه در حال مسافر هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۱۷

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد با نتیجه گیری در بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن وضعیت این تیم برای ادامه فصل مشخص شود.

سیروان قربانی در گفتگو با ایلنا درباره شکست مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: متاسفانه در این بازی شکست خوردیم و فکر می‌کنم فقط از روی بدشانسی باشد چرا که موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما در گلزنی ناکام بودیم. نمی‌دانم که ما بدشانسیم یا حریف خوش شانس است اما الان چند بازی مانند پیکان وصنعت نفت روی یکی یا دو صحنه گل می‌خوریم ولی هر چه تلاش می‌کنیم در گلزنی و کسب نتیجه موفق نیستیم. 

او ادامه داد: در بازی با پیکان هم دقیقه 93 گل خوردیم. در همین بازی چندین موقعیت داشتیم و حتی یک ضربه به تیرک هم زدیم ولی فکر می‌کنم بدشانسی مانع از کسب نتیجه شد تا شرمنده هواداران باشیم. امیدوارم که این روند تمام شود تا دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان درمورد فاصله کم بین بازی‌های این تیم همچنین گفت: ما الان برای سه بازی اخیر روی هم سه جلسه تمرینی اصلی و مرور برنامه‌های اصلی تیم را نتوانستیم انجام بدهیم. این خیلی تاثیرگذار است چون همیشه در مسافرت هستیم و فرصتی وجود ندارد که درست تمرین کنیم. به خاطر بازی‌های تیم ملی وقفه یک ماه افتاد پس مشکلی وجود ندارد اگر لیگ را دیرتر تمام کنند پس دیگر دلیلی ندارد که حالا مسابقات را فشرده برگزار کنند. فاصله بازی‌ها باید طوری باید که بتوانیم هم خوب ریکاوری کنیم و هم خوب تمرین داشته باشیم.

قربانی با اشاره به بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: برای این بازی شش روز فرصت داریم و بازی بسیار سختی است چون شرایط آنها در جدول رده بندی حساس است و مطمئنا به رقبایش به راحتی امتیاز نمی‌دهد. ما در تلاش خواهیم بود تا با کسب سه امتیاز بازی با ذوب آهن خیالمان از بابت ماندگاری در لیگ را راحت کنیم. این مسابقه برای ما حکم یک فینال سرنوشت ساز را دارد.

بازیکن تیم نفت درمورد شایعاتی که پیرامون وضعیت محمود فکری رقم خورده، گفت: مشکلی از این بابت نیست، یک سوتفاهمی پیش آمده بود و چنین چیزی نیست. نمی‌دانم که چطور این اخبار بازتاب پیدا کرد اما آقای فکری در مسجدسلیمان خیلی محبوب هستند و امیدواریم که دیگر چنین مسائلی پیش نیاید. ما تیم جوانی داریم در این فصل هم خوب کار کرده است به این تیم امیدواریم و به لطف خدا با زحمتی که تمام تیم دارند به نتیجه می‌رسیم و شرایط بسیار بهتری نسبت به سایپا و ذوب آهن داریم اما تا آخرین بازی می‌جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز