خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن - سایپا؛ نبردی حساس برای حفظ رکورد بقا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۱۴

یکی از پنج تیمی که در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشتند احتمالا در پایان فصل اولین سقوط را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ برتر در حالی به 4 هفته پایانی خودش رسیده که جنگ قهرمانی در بالای جدول میان پرسپولیس و سپاهان همچنان با اختلاف 2 امتیازی در جریان است و از سوی دیگر در انتهای جدول چند تیم خطر سقوط را احساس می‌کنند و در تلاش هستند تا در فرصت‌های اندک باقی‌مانده بقای خودشان را تضمین کنند.

به جز تیم ماشین سازی که سقوطش قطعی است و هنوز فقط روی کاغذ رسمیت پیدا نکرده، یک تیم دیگر هم باید راهی لیگ یک شود که تا این لحظه با توجه به شرایط جدول دو تیم سایپا و ذوب آهن بیشترین خطر سقوط را احساس می‌کنند و اگرچه نساجی و نفت مسجد سلیمان هم روی کاغذ احتمال سقوطشان وجود دارد ولی شرایطشان کمی مطمئن تر از این دو تیم است.

نکته جالب در مورد سایپا و ذوب آهن  این است که هر دو تیم جزو 5 تیمی هستند که در هر 20 دوره گذشته لیگ برتر حضور داشته و هرگز طعم سقوط را نچشیدند. به جز سایپا و ذوب آهن فقط سرخابی ها و سپاهان هستند که چنین شرایطی دارند و حالا با توجه به شرایط جدول احتمالا یکی از این دو تیم برای اولین بار سقوط در لیگ برتر را تجربه می‌کند و باید دید قرعه به نام کدام یک می افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز