خبرگزاری کار ایران

رضا یزدان دوست درگفتگو با ایلنا:

رحمتی در پدیده شاهکار کرده است/ آقا مهدی از جیب برای تیم خرج کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۰۱

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: ما امسال سالی واقعا عجیب و سخت داشتیم اما سید با درایت و از خودگذشتگیش علاوه بر کارفنی، کار مدیریت و خیلی جاها هزینه از جیب و تزریق پول را هم‌ انجام داد.

رضا یزدان‌دوست مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص پیروزی ارزشمند این تیم برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی سخت و پر فشاری بود. تیم نفت خیلی جوان و پر انگیزه بود و با حضور کادرفنی جدید خود نتایج قابل قبولی را گرفته است و این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت بود. ما با تلاش کادرفنی، آنالیز خوبی داشتیم و تمام راه‌های گل زدن و گل نخوردن را میدانستیم و موفق شدیم در پایان این بازی 3 ارزشمند خانگی را کسب کنیم و خود را در جدول بالا بکشیم.

وی در مورد سه برد متوالی پدیده بعد از تعطیلات مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: این سه بازی به خصوص بازی با تراکتور که در دقیقه 20 ده نفره شدیم بچه‌ها تلاش دو چندانی داشتند و با تمام وجود فقط به برد فکر می‌کردیم که خداروشکر  با تلاش مضاعف و تفکر مثبتی که کادر و بچه‌ها داشتند توانستیم این بازی‌ها سخت و سرنوشت ساز را با سه امتیاز به پایان برسانیم و حالا در بین برترین تیم های لیگ قرار بگیرم.

یزدان‌دوست در مورد نقش سید مهدی رحمتی در نتایج اخیر تیم پدیده با وجود حواشی به وجود امده در تیم گفت: آقا مهدی امسال شاهکار کرده چون واقعا هیچکس جز مجموعه تیم از مشکلات ما خبر ندارد. ما امسال سالی واقعا عجیب و سخت داشتیم خیلی ها می‌گفتند تیم به لیگ یک سقوط می‌کند اما سید با درایت و از خودگذشتگی خود علاوه بر کارفنی، کار مدیریت و خیلی جاها هزینه از جیب و تزریق پول را هم‌ انجام داد. کار و آماده کردن وضعیت روحی و روانی تیم و همچنین مسائل فنی تیم و نتیجه گیری کار هر مربی نیست.  امیدوارم فصل آینده فصلی با آرامش برای مهدی رحمتی و پدیده باشد.

وی افزود:  قطعا آنالیز و زحمات کادر در تمرینات و رفع نقاط ضعفمان خیلی تاثیر گذار بوده اما ما هم خیلی جدی‌تر و مصمم‌تر بودیم. انشاالله در بازی‌های بعدی هم بتوانیم مثمر ثمر باشیم و به تیم کمک کنیم.

مدافع پدیده در خصوص بازی بعدی این تیم در برابر نساجی گفت: نساجی تیم شایسته و قابل احترامی است. به طرو حتم ما در قائمشهر کار سختی در برابر این تیم خوب خواهیم داشت اما ما در این بازی به دنبال ادامه دادن به روند پیروزی های خود هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز