خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۹۹

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هم طی دو روز گذشته برگزار شد و به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و 8 بازی در دو روز مختلف انجام شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند تاثیرگذار باشند و به همین منظور مطابق هر هفته تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

شاید در نگاه اول کلین شیت سپاهان مقابل مس رفسنجان کار چندان ارزشمندی به نظر نرسد، خصوصاً اینکه در این بازی بیشترین موقعیت‌ها را تیم سپاهان بود که خلق کرد ولی پیام نیازمند با بازگشت به لیگ ایران و حضور دوباره در دروازه طلایی پوشان مجدداً آرامش و اعتماد را به دروازه این تیم برگرداند و خط دفاعی را انسجام داده و در این بازی هم خصوصاً چند سیو خوب داشت که ممکن بود منجر به شکست سپاهان و از دست رفتن همین یک امتیاز شود. آقای کلین شیت لیگ برتر تا کنون با ۴ کلین شیت آمار قابل قبولی با توجه به تعداد بازی‌هایش به ثبت رسانده و باید او را یکی از مسافران قطر به همراه تیم ملی دانست. 

 

مدافع: محمد آقاجانپور (تراکتور)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

مدافع کناری تراکتور که بعد از چند هفته مصدومیت به ترکیب اصلی تیمش برگشت، توانست مهره مفیدی در بازی مقابل ملوان باشد و علاوه بر اینکه ناحیه خودش را به روی حملات تیم حریف به خوبی مسدود کرده بود، روی یک نفوذ به موقع و فرصت طلبی خودش تک گل سرخپوشان تبریزی را در این بازی به ثمر رساند ولی با بدشناسی این گل سه امتیازی نبود.

 

مدافع: مهران موسوی (آلومینیوم)

مدافع میانی اراکی‌ها روز خوبی مقابل نساجی سپری کرد و او که این روزها حسابی به دوران اوجش برگشته در این بازی خصوصاً روی توپ‌های هوایی نفوذناپذیر نشان داد و به خوبی توانست از دروازه تیمش دفاع کند. موسوی همچنین در حمله توانست به تیمش کمک کند و پاس یکی از گل‌های آلومینیوم را برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

 

مدافع: امیرحسین جدی (ذوب آهن)

ذوب آهن در هفته یازدهم حسابی ترکاند و هرچه در هفته‌های گذشته در امر گلزنی ناکام نشان داده بود اینجا توانست با زدن ۵ گل توانایی‌هایش را به رخ بکشد. امیرحسین جدی، مدافع کناری تیم ذوب آهن روز درخشانی داشت. او یک پاس گل داد و روی گل پنجم تیمش هم تاثیر مستقیم گذاشت تا نمره قبولی از این بازی پر گل بگیرد.

 

هافبک دفاعی: مسعود ریگی (سپاهان)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

طلایی پوشان در دیدار مقابل مس رفسنجان روزشان نبود و نتوانستند از فرصت‌های ایجاد شده به نحو احسن استفاده ببرند ولی عملکرد فنی تیم چندان بد نبود و فرصت‌هایی روی دروازه ایجاد کردند. مسعود ریگی که این روزها مهره کلیدی میانه میدان سپاهان است در این بازی همه کار برای تیمش کرد و علاوه بر جلوگیری از طراحی‌ حملات حریف توانست چندین بار با پاس‌های طلایی همبازیانش را در موقعیت گل قرار دهد ولی این فرصت ها یکی پس از دیگری با بی دقتی خراب شدند.

 

هافبک دفاعی: محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

هافبک دفاعی آلومینیوم هم این فصل از ستاره‌های تیمش بوده و برای مهدی رحمتی خیلی خوب بازی می‌کند. او هم به سازماندهی دفاعی تیمش کمک می‌کند و هم در حملات به خوبی در امر بازیسازی و نفوذ و گلزنی موفق عمل کرده است و در جریان برتری پر گل مقابل نساجی هم یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند تا تاثیر خودش را روی این دیدار گذاشته باشد.

 

هافبک هجومی: رضا شکاری (گل‌گهر)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

هافبک هجومی گل‌گهر از آن دست بازیکنانی است که اگر روز خوبش باشد و حال و حوصله بازی کردن داشته باشد کار سختی برای مدافعان حریف رقم می‌زند. شکاری مقابل فولاد گره گشای تیمش بود و روی یک پاس فوق العاده از سوی کی‌روش استنلی و حرکت به موقعش با ضربه‌ای دقیق و فنی، کنت را تسلیم کرد و زمینه برتری تیمش را فراهم کرد.

 

هافبک هجومی: سروش رفیعی (پرسپولیس)

رفیعی که برای ساخت گل به پرسپولیس برگشته تا کنون در این امر ناموفق بوده و بازی با مس کرمان اولین دیداری بود که موفق به گلسازی شد و زمینه به ثمر رسیدن اولین گل دیاباته با لباس پرسپولیس را فراهم کرد. او بازی خوبی مقابل حریف کرمانی انجام داد و توپ هایش اکثرا به مقصد رسید و چند موقعیت خطرناک برای مهاجمین سرخپوش ایجاد کرد که با بی دقتی از دست رفتند ولی زمینه گل سه امتیازی تیمش پاس خوبی بود که برای شیخ فرستاد.

 

مهاجم: سجاد آشوری (ذوب آهن)

در روز درخشان ذوبی‌ها گل ها و پاس گل‌ها بین بازیکنان این تیم تقسیم شده بود و انتخاب نماینده از این تیم در جمع برترین‌های هفته کار سختی بود ولی با این حال آشوری با یک پاس گل و به ثمر رساندن یک گل از روی نقطه پنالتی برای تیمش مهره مفیدی بود و این دو اتفاق در دقایق کم حضورش در زمین رقم خورد و در همان نیمه نخست از سوی تارتار تعویض شد و به همین دلیل یکی از دو نماینده گاندوها در تیم منتخب هفته است.

 

مهاجم: محمد محبی (استقلال)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

دیگر به حضور ستاره این فصل استقلال در تیم منتخب هفته عادت کرده‌ایم و اگر او را بهترین بازیکن لیگ تا این مقطع از فصل معرفی کنیم هم پر بیراه نگفته‌ایم. محبی به تنهایی تا اینجا امتیازات زیادی برای استقلال گرفته و تک‌ کل بازی با هوادار هم روی حرکت انفرادی او و شوتی که از زاویه بسته با دقت هرچه تمام تر به تور دروازه میلاد فراهانی کوبید، سه امتیاز مهم برای آبی های پایتخت به همراه داشت تا یکی از خوب های تیمش و برترین های هفته لقب بگیرد.

 

مهاجم: ارسلان مطهری (استقلال)

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

ساپینتو بعد از چند بار اعتماد به شهباززاده و بابایی به عنوان مهاجم مرکزی و جواب نگرفتن از این اعتماد در نهایت از ارسلان مطهری در بازی با هوادار در این پست در بین بازیکنان اصلی استفاده کرد و اگرچه ارسلان در این بازی موفق به گلزنی نشد ولی از خوب‌های تیمش بود و هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد. مطهری پاس گل این بازی را به محبی داد و یک پاس خیلی خوب هم برای قایدی ارسال کرد و او را در موقعیت گلزنی قرار داد که با بی دقتی وی از دست رفت.

 

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز