خبرگزاری کار ایران

پایان همکاری فولاد خوزستان و جواد نکونام در انتهای لیگ بیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۷۸

در پایان لیگ بیستم قرارداد جواد نکونام با فولاد خوزستان به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر شب گذشته دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به تساوی بدون گل رسیدند. فولادی ها با این تساوی 36 امتیازی شدند و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

جواد نکونام درحالی در بهار سال 1398 هدایت فولادی ها را  برعهده گرفت که قرارداد وی با این تیم در پایان لیگ بیستم به پایان خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که این سرمربی جوان که موفق شد فولاد را بعد از 6 سال به لیگ قهرمانان آسیا برساند آیا در این تیم خواهد ماند یا با پایان قراردادش از این تیم جدا خواهد شد.

خود نکونام شب گذشته بعد از تساوی فولاد در برابر پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آتی نیز در اهواز خواهد ماند گفت: واقعیت این است که نه برنامه‌ای از من خواسته‌شده و نه من برنامه‌ای به باشگاه داده‌ام.به‌هرحال تصمیم‌گیرنده باشگاه است و باید بینیم شرایطم در آینده چطور پیش می رود. سه سال است که باافتخار در خدمت باشگاه فولاد بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم. باعث افتخار هر مربی است که اینجا بیاید چراکه این تیم شاکله اش شکل‌گرفته و با تغییراتی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. امسال اگر می‌توانستیم در نیم فصل چند بازیکن بگیریم شرایط ما بهتر می‌شد. فولاد مظلوم‌ترین تیم بود زیرا پنجره نقل  و انتقالاتی آن بسته‌شده بود و نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم و بیشترین ضرر را کردیم. من اگر 4 تا بازیکن می‌توانستم بگیرم شرایط خیلی بهتر می‌شد. آرزوی قلبی من موفقیت باشگاه فولاد است زیرا در این باشگاه کارکرده‌ام و به آن عرق‌دارم‌ و هواداران فولاد را قلبا دوست دارم. امیدوارم بازیکنان بدانند که در چه باشگاه خوب و بزرگی حضور دارند. امیدوارم فوتبال خوزستان  همیشه بالای جدول باشد و من ببینم و کیف کنم.

با توجه به سخنان نکونام به نظر می‌رسد کار این مربی جوان در فولاد در انتهای فصل به پایان برسد حال باید دید مدیران و مجموعه فولاد برای حضور یا عدم حضور این مربی چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

همچنین در پایان این فصل قرارداد سعید آذری مدیرعامل فولاد با این باشگاه به پایان خواهد رسید و باید منتظر تصمیم مدیران شرکت فولاد در خصوص این مدیر نیز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز