خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا؛

برتری آرژانتین مقابل کلمبیا در ضربات پنالتی/ مسی و نیمار در فینال به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۰۴

تیم فوتبال آرژانتین با غلبه بر کلمبیا در نیمه نهایی، راهی فینال رقابت‌های کوپا شد.

به گزارش ایلنا، در دومین شب از مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا، آرژانتین و کلمبیا به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت های قانونی و اضافی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

این دیدار در پایان 90 دقیقه به تساوی یک - یک انجامید تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت‌ها در ضربات پنالتی مشخص شود که در نهایت این شاگردان لیونل اسکالونی بودند که در ضربات پنالتی 3 بر 2 پیروز و راهی فینال شدند. در وقت‌های قانونی بازی لائوتارو مارتینس در دقیقه 7 برای آلبی‌سلسته و لوئیس دیاس در دقیقه 61 برای کلمبیا گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی هم لیونل مسی (گل)، رودریگو دی‌پائول (هدر داد)، لئاندرو پاردس (گل) و لائوتارو مارتینس (گل) برای آرژانتین پشت‌ ضربات پنالتی ایستادند و  در سوی دیگر خوان کوادرادو (گل)، داوینسون سانچس (هدر داد)، یری مینا (هدر داد)، میگل بورخا (گل) و ادوین کاردونا (هدر داد) پنالتی‌زنان تری‌کالر بودند. امیلیانو مارتینس دروازه‌بان آرژانتین سه پنالتی حریف را مهار کرد و ستاره تیمش بود.

به این ترتیب آرژانتین حریف برزیل در فینال این دور از رقابت‌ها شد، جایی که باید ساعت 4:30 شنبه 20 تیر به وقت تهران به مصاف هم بروند که این همان چیزی است که هواداران فوتبال انتظارش را می‌کشیدند یعنی تقابل مسی و نیمار.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز