خبرگزاری کار ایران

سعید الهویی: برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بازی کردیم/ این برد یک جهش و اتفاق بزرگ برای تیم گل‌گهر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۵۴۵

مربی گل گهر گفت: امشب خوشحالی می‌کنم و از فردا باید برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی مربی گل گهر سیرجان بعد از پیروزی این تیم در برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و گفت: فکر می‌کنم یکی از سنگین‌ترین بازی‌های فصل ما برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بود. در هفته‌های گذشته، نتایج و عملکرد آلومینیوم اراک نشان داده که این تیم چقدر خوب ساخته شده است.

وی افزود: به آقای منصوریان و کادرشان تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی آماده کردند و قبل از بازی هم گفتم که مدل مخصوص خودشان را دارند و به بهترین شکل و با جزئیات، تاکتیک‌های خود را اجرا می‌کنند و یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ بوده‌اند؛ امروز فارغ از نتیجه دو خوشحالی بزرگ برای تیم ما وجود دارد، یک این‌که مقابل تیم آلومینیوم اراک که پرسینگ خوب و هم‌چنین ساختار دفاعی منظمی دارد، توانستیم موقعیت‌های گل پرشماری ایجاد کنیم، هر چند که با کم دقتی از دست دادیم.

الهویی در ادامه صحبت‌های خود درباره دیدار با آلومینیوم گفت: دو توپ به تیرک دروازه حریف خورد، فکر می‌کنم به اندازه چند بازی گذشته تیم آلومینیوم اراک، ما در بازی‌مان مقابل این تیم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و فوتبال خوبی بازی کردیم؛ گلی هم که خوردیم حاصل یک اشتباه فردی بود که باید این اشتباهات در تیم ما کم شود و باعث خلق موقعیت روی دروازه‌مان نشود.

او ادامه داد: از طرف دیگر خوشحالیم که تیمی همدل و همراه تا آخرین لحظات بازی بودیم؛ تا آخرین لحظه بازی همه بازیکنان داخل زمین، سکو و نیمکت تیم برای تیم همه با تمام وجود تلاش کردند که این بازی را بتوانیم پیروز شویم. این یک جهش و اتفاق بزرگ برای تیم گل‌گهر است و خوشحالیم که روح بزرگی پیدا کرده‌ایم. امشب خوشحالی می‌کنم و از فردا باید برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم، امیدواریم با این قلب بزرگ و با این کیفیت فنی و با همدلی که در کل مجموعه وجود دارد، بتوانیم اتفاق خوبی را در پایان فصل رقم بزنیم.

 

 

 

سعید الهویی درباره عقب‌نشینی تیمش در نیمه دوم، توضیح داد: در دقایقی از بازی اتفاقاتی در جریان مسابقه رخ داد که باعث شد ما عقب برویم و تیم اراک جلو بازی کند و با پاس‌های بلند از سرعت پاکدل استفاده کند و ما را به عقب ببرد، چند ضربه ایستگاهی هم زدند که مدل بازی‌شان بود.

مربی گل‌گهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: متاسفانه برخلاف نیمه اول در شروع نیمه دوم ما تمرکز لازم را نداشتیم، خیلی برایمان مهم بود که از جلو پرسینگ کنیم و حتی اجازه پاس بلند هدفمند را هم به حریف ندهیم. اما می‌گویم که در شروع نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم و وقتی توپ را می‌گرفتیم زود از دست می‌دادیم و موقعیت‌هایمان را هم گل نکردیم، این مسئله باعث شد تا گل تساوی را هم دریافت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز