خبرگزاری کار ایران

من اهل بیانیه‌ دادن و اعتراض به داوری نیستم

علیرضا منصوریان: داوری باعث باخت ما شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۵۲۷

سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به عملکرد داوری دیدار این تیم با گل گهر اعتراض داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک بعد از شکست تیمش در برابر گل گهر سیرجان در نشست خبری حاضر شد و گفت: به فوتبال کرمان که ورزشگاه خوبی درست کردند، البته چمنش درست نبود ولی قابل ترمیم است، از میهمان نوازی هم ممنون هستم؛ شنیدم سیرجان سه ورزشگاه دارد که مایه افتخار است. از پذیرایی شما بسیار تشکر می‌کنم و به شما خسته نباشید می‌گویم.

منصوریان درباره عملکرد تیم داوری گفت: در روز بدتر و بهتر از این درباره داوری چیزی نگفتیم و تمام قد از داوری حمایت کردیم، اما امروز باعث شکست ما شدند و ما در بازی مقابل گل‌گهر شکست نخوردیم؛ صحنه‌ای که الان رفتم در رختکن دیدم روی نیمکت نمی‌توان گفت پنالتی بود یا نه. ابتدا منشا پای بازیکن ما را کشید، افشاریان با یکی از مربیان استقلال درباره خطای هَند دیدار ما با استقلال بحث می‌کرد که همان صحنه مقابل گل‌گهر رخ داد. در آن بازی هم تمکین کردیم و گفتیم اگر قبل از آن خطا رخ داد، هَند درست نبود.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به صحنه اتفاق افتاده در دیدار مقابل استقلال توضیح داد: دقیقا صحنه پنالتی ما مثل صحنه بازی استقلال بود چون توپ مهاجم به دستش بخورد یا خطا کند خطاست؛ زمانی که در ذوب‌آهن بودم، پس از دیدار با پرسپولیس مبحث داوری را مطالعه کردم و متوجه شدم هر خطایی در محوطه جریمه خطاست، اما داور پس از خطای منشا روی هوشمند به بازی ادامه داد. یک زمان به توپ ضربه می‌زنید، یک زمان هم توپ به بازیکن برخورد می‌کند و نمی‌شود که همه کارشناسان بگویند هَند نیست، اما داور پنالتی بگیرد. به نظرم به زور باعث باخت ما شدند، اما این پیروزی را به مربی خودم و تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به بازی نزدیک دو تیم ادامه داد: امشب ما را بازنده کردند با این حال به قلعه‌نویی تبریک می گویم. من اهل بیانیه‌ دادن و اعتراض به داوری نیستم. داور جایزالخطاست، تا زمانی که داوری توسط انسان انجام می‌شود این مشکلات هم وجود دارد. با این حال اجحاف‌هایی که در حق تیم گل گهر چه سهوی و چه عمدی شده بود در دقیقه 96 در این بازی خودش را نشان داد. اگر در برنامه فوتبال برتر یا شب‌های فوتبالی 2 کارشناس گفتند که این پنالتی دقیقه 96 درست نبوده من چه باید بکنم؟

علیرضا منصوریان هم‌چنین اشاره‌ای به حضور تیمش در کورس سهمیه آسیایی داشت و گفت:  تیم من در کورس کسب سهمیه آسیایی است و اصلا با تیم خود امیرخان در کورس چهارم شدن قرار دارد؛ فارغ از رابطه استادی و شاگردی، قلعه‌نویی برایم عزیز است. با این حال اگر کارشناسان داوری گفتند که اول منشا مرتکب خطا شده، پنالتی درست نبوده و توپ به دست خورده و بازیکن به توپ دست نزده در پایان لیگ می‌فهمیم که چه جفایی به تیم ما شده است.

او با انتقاد از داوری ادامه داد: ما تاوان داوری خیلی داده‌ایم اما اسمی نمی برم. برخی که چیزی از فوتبال نمی‌فهمند در مورد داوری صحبت می‌کنند در حالیکه در مورد داوری من و امثال من باید حرف بزنیم که استخوان خرد کرده فوتبال هستیم ولی وقتی ما در مورد داوری حرف نمی زنیم چرا این افراد در مورد داوری حرف می‌زنند؟

منصوریان درباره شرایط تیم خودش هم این‌چنین توضیح داد: کل تیم ما ستاره است و در بازی با تیم گل گهر برگشت زدن خیلی مشکل است؛ من شاگرد قلعه‌نویی بوده‌ام و می دانم چه مربی سختکوشی است که زحمت می کشد اما اگر کارشناسان گفتند که پنالتی درست نبوده چه باید بکنم؟ من از داوری تمکین می‌کنم. باید از داوری دفاع کرد، داوری پوست اندازی کرده و من هم اهل بیانیه نوشتن نیستم. به بازیکنانم هم اجازه نمی‌دهم که در مورد داوری پست و استوری بگذارند. در مجموع به گل گهر تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به دیدار تیمش با گل‌گهر در جام حذفی گفت: گل گهر به جز بازی با استقلال و پرسپولیس در سایر مسابقات خوب نتیجه گرفته است و این تیم در رادار من است؛ از میهمان نوازی شما هم تشکر می‌کنم. یکبار دیگر به سیرجان می ‌آییم در حال حاضر در جدول لیگ ششم هستیم اما مترصد اشتباهات حریفان هستیم.

منصوریان با اشاره به میهمان‌نوازی مردم سیرجان گفت: در جام حذفی هم یکبار دیگر به سیرجان می آییم و قوتو می‌خوریم و سوغاتی هم می بریم. مردم میهمان نوازی دارید. خیلی به من قوتو دادند که من بین کادرفنی ام تقسیم کردم. بازی با گل گهر در جام حذفی فینال گونه است. می‌رویم ایرادهایمان را برطرف می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که خوب بازی کنیم. کوتاهی نکنیم و هرچه مقدر باشد همان خواهد شد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره چمن ورزشگاه هم کوتاه توضیحی را داد و گفت: چمن خوب بود اما باید کوتاه تر می شد و قلعه نویی هم مربی نیست که مثل برخی مربیان از آپشن های دیگر استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز